Kraftig tikken fra relæ i Kadett
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 12:28

Hej

Jeg har en Kadett 1,3 S fra '87 der er begyndt, til tider, at tikke kraftigt
fra relæet. Jeg tror det er noget, der slår til og fra....

Det kommer fx når jeg kører over en ujævnhed eller lignende og kan så være
vildt voldsomt i en periode. Nu har jeg løsnet det stykke hvor relæerne og
sikringerne sidder på, og ved at rykke lidt på det får jeg "tikkeriet" til
at holde op - indtil jeg kører over et bump næste gang.

Hvad kan der være galt? Jeg har haft de to sorte bokse ude og de fleste af
sikringerne, men det er ikke lige til at se nogen løs forindelse.

Alt el virker fint og der har, indtil videre, ikke være nogen indvirkninger
på lys, varme, bagrude mv.

Gode råd modtages gerne, da jeg er ved at blive sindssyg af den lyd.

Mvh. Martin

---

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 12:29

> Jeg har en Kadett 1,3 S fra '87 der er begyndt, til tider, at tikke
kraftigt
> fra relæet. Jeg tror det er noget, der slår til og fra....

Mon det er blinklyset? §

kunne ikke lade være

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 12:33

"> Mon det er blinklyset? §

> kunne ikke lade være
>
> Mvh Brian"

Ja, det forklarer jo hvorfor det kun er af og til..... ) Desværre!

/martin

---

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 12:45

> "> Mon det er blinklyset? §

> Ja, det forklarer jo hvorfor det kun er af og til..... ) Desværre!

NU er den der...nu er den der ikke.....NU er den der....nu er den der
ikke....

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye bil

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-04 12:48

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>NU er den der...nu er den der ikke.....NU er den der....nu er den der
>ikke....

Åehædrrrr !!

Fra : Fam. Olsen

Dato : 22-02-04 18:15

"Martin" <webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
indvirkninger
> på lys, varme, bagrude mv.
>
> Gode råd modtages gerne, da jeg er ved at blive sindssyg af den lyd.

Jeg tror der er dårlig forbindelse pga. ir nede i stikket som relæet sidder
i. Prøv at sprøjte lidt kontaktrens ned i stikket.

MVH Niels