www.bilbasen.dk
Fra : Nicolaj C.

Dato : 22-02-04 11:32

Hej i gruppen - jeg er efterhånden meget træt af bilbasen og deres
evindelige teknik-fejl, som har stået på i flere måneder.
Jeg har flere gange kontaktet dem og dokumenteret masser af fejl. Men det er
lidt som om, at de personer som svarer, mener at det er en integreret del af
produktet samt at det det nok går "over", når de er færdige med re-design.

hvad mener I ?
hvad kan vi gøre for at få en mere konstruktiv dialog med bilbasen ?

============
HTTP 500 - Intern serverfejl
Der er sket en fejl på serveren
Der er blevet sendt en mail til BilBasens teknikere
Tryk her for at gå tilbage.
Vi beklager ulejligheden
Med venlig hilsen
BilBasen.dk
========

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 11:39

On Sun, 22 Feb 2004 11:31:51 +0100, "Nicolaj C."
<fjernmigspamnic@events.dk> wrote:

>Hvad mener I ?

At de er nogle amatører. Der er en mærkbar forringelse af deres evne
og vilje. Uden tvivl. Endvidere er siden meget ofte nede eller langsom
i week-end'en, hvor mange private netop skal bruge den...

>hvad kan vi gøre for at få en mere konstruktiv dialog med bilbasen ?

Dét var i gamle dage - dér tog de imod konstruktiv kritik og svarede
ovenikøbet tilbage. Idag rager det dem en høstblomst. Jeg har desuden
givet dem et væsentligt hint til udvidelse af "butikken" - underbygget
og forklaret i bedste projektlederstil. Tror man jeg hørte noget?

/Mogens

Fra : Møller

Dato : 22-02-04 12:05

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> givet dem et væsentligt hint til udvidelse af "butikken" - underbygget
> og forklaret i bedste projektlederstil. Tror man jeg hørte noget?

Enten er de uden for pædagogisk rækkevidde eller de betragter dig som en
konkurrent, så dine guldkorn er nok stoppet før de har nået en
beslutningstager.
Man skal jo ikke udstille ens uvidenhed/mangel på evner for ledelsen.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-02-04 18:58

Mogens... wrote:
> [...]
> givet dem et væsentligt hint til udvidelse af "butikken" - underbygget
> og forklaret i bedste projektlederstil. Tror man jeg hørte noget?

Det har jeg også forsøgt.

Tror du jeg hørte noget..
(Niks.)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brokkehoved

Dato : 22-02-04 15:10

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
news:4038851a$0$260> hvad kan vi gøre for at få en mere konstruktiv dialog
med bilbasen ?

Deres menuer har altid været dårlige/langsomme så ofte er jeg sprunget over
http://www.bilmagasinet.dk der søger du mere direkte, men i samme data.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 22-02-04 19:01

"Brokkehoved" <brokkehoved@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med bilbasen ?
>
> Deres menuer har altid været dårlige/langsomme så ofte er jeg sprunget

He he. jeg skulle lige prøve dit link. Resultat: Der er problemer med den
side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.

MVH Niels

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-04 22:49

Brokkehoved wrote:
:: "Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
:: news:4038851a$0$260> hvad kan vi gøre for at få en mere konstruktiv
:: dialog med bilbasen ?
::
:: Deres menuer har altid været dårlige/langsomme så ofte er jeg
:: sprunget over på http://www.bilmagasinet.dk der søger du mere
:: direkte, men i samme data.

Det er Bilmagasinet der står bag Bilbasen.dk. Hvis man vil klage, så send
det direkte til Johnny Laursen (indehaveren).

M.v.h.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-02-04 17:31

> Hej i gruppen - jeg er efterhånden meget træt af bilbasen og deres
> evindelige teknik-fejl, som har stået på i flere måneder.

Vi er mange, der er trætte af deres fejl...!

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-04 19:22

> [...]
> HTTP 500 - Intern serverfejl
> Der er sket en fejl på serveren
> Der er blevet sendt en mail til BilBasens teknikere

Jeg er også en af dem der har henvendt mig til www.bilbasen.dk uden de har
reageret, det samme gælder FDM. Men Bilmagasinet, www.bilpriser.dk og NYT OM
BILER er alle flinke til at svare nå man henvender sig med spørgsmål eller
har fundet en fejl.

Med venlig hilsen Kim