Automatisk antenne mm....
Fra : Brian Thomsen

Dato : 22-02-04 10:15

Hej alle

Jeg har fået en automatisk antenne fra Bilka. Den skal monteres på min VW
Passat 1.6 C '85, men jeg har lidt problemer med at finde ud af hvorledes
den kan monteres. Det er ligesom det hulrum den "stikkes" ned i, er lukket
fra alle sider/kanter? Er her nogen der har erfaring med dette? Jeg har
prøvet at kigge i Haynes Rep. manual, men desværre uden held....

Jeg søger desuden nogle hjemmesider der beskriver hvordan man bedst
(gør-det-selv metoden) rustbeskytter sin bil, da jeg har lidt problemer med
svejsningerne på undersiden af begge fordøre.

På forhånd tak

Mvh.

Brian Thomsen
brian-th@SPAMnejTAKtiscali.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 10:59

> [...]
> fra alle sider/kanter? Er her nogen der har erfaring med dette? Jeg har
> prøvet at kigge i Haynes Rep. manual, men desværre uden held....

Uden at ligge hovedet på blokken:

Er den ikke lidt ala Golf II, dvs med plastik inderskærm, som kan skrues af
??

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 22-02-04 11:00

Fra : Bent Thomsen

Dato : 22-02-04 11:18

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> skrev:
<SNIP>

> Uden at ligge hovedet på blokken:
>
> Er den ikke lidt ala Golf II, dvs med plastik inderskærm, som kan skrues
af
> ??

Jeg synes ikke at kunne se det, men jeg smutter lige ud og giver det et
ekstra (og lidt mere grundig) kig.

Mvh.

Brian Thomsen (Bil Newbie)
brian-th@SPAMnejTAKtiscali.dk