ISDN modem
Fra : Jan Fjorbak

Dato : 22-02-04 21:48

Hejsa gutter
ISDN modemet fra Jensen som TDC sælger, kan det anvendes til XP home/Pro ??

Jan Fjorbak

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 23-02-04 10:36

Jan Fjorbak wrote:
> Hejsa gutter
> ISDN modemet fra Jensen som TDC sælger, kan det anvendes til XP home/Pro ??

Hvad står der på pakken eller på leverandørens hjemmeside?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Claus Christensen

Dato : 23-02-04 16:34

Jan Fjorbak wrote:
> Hejsa gutter
> ISDN modemet fra Jensen som TDC sælger, kan det anvendes til XP home/Pro ??

Ja, se mere på:
http://www.jensenscandinavia.com/norsk/drivere/isdn_data_easy.htm

Claus

Fra : Anders Aarup

Dato : 23-02-04 16:35

"Jan Fjorbak" <fjorbak@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa gutter
> ISDN modemet fra Jensen som TDC sælger, kan det anvendes til XP home/Pro
??

Niks...min forældre havde et. Det døde sammen med opgraderingen fra ME.

mvh
Anders

Fra : Jan Fjorbak

Dato : 23-02-04 20:05

"Anders Aarup" <aarup-fjern-dette@writeme.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Fjorbak" <fjorbak@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ??
>
> Niks...min forældre havde et. Det døde sammen med opgraderingen fra ME.

Det forstår jeg ikke har netop været inde på den homesite som har været
omtalt tidligere i indlægget, og der kunne man da godt bruge det, TDC
skriver godt nok ikke noget om det, og de tager da også dobbelt så meget for
det som det kan fås til.

mvh

Jan
ønsker stadig at holde liv i tråden.

Fra : Anders Aarup

Dato : 23-02-04 20:43

> [...]
> omtalt tidligere i indlægget, og der kunne man da godt bruge det, TDC
> skriver godt nok ikke noget om det, og de tager da også dobbelt så meget

Jeg var også lige inde og kigge da jeg så det andet indlæg og det ser da
unægteligt ud til at det virker nu.
Men når de skriver det så virker det vel. Kan bare huske at jeg ikke kunne
få det til at du. Måske der er kommet nye drivere.

mvh anders

Fra : Torben Hjorth

Dato : 23-02-04 22:23

Jeg bruger Jensen "ISDN Data Easy PCI" modem på XP pro og det virker fint!
Bemærk at Firmaet Jensen er en del af www.bgc.no (hvis du ikke kan finde
driveren på Jensen´s site - prøv denne)
En anden ting er, at det ikke er muligt at bruge Call Bumping med dette
modem (hvor man er koblet op med 2 linier og den ene automatisk frigøres ved
f.eks. telefonopringing). Til det formål skal du have et externt ISDN
modem!!!! - medmindre du vil investere i en dyr B&O ISDN telefon (som jeg
ikke engang er helt sikker på virker)

Torben Hjorth

Fra : Jan Fjorbak

Dato : 26-02-04 00:42

Hejsa igen.
Jeg har også fundet ud af de samme ting Torben, og har bestilt et INTERNT
modem, vil kun anvende det å 1 linie.

Men der er faktisk kun få leverandøren i DK , når jeg har fået modemet
kommer jeg tilbage og fortæller mine erfaringer

Hej igen Jan