"Tilslut netværkskabel"
Fra : A.N.

Dato : 22-02-04 16:59

Hej gruppe
Jeg har et mærkelig problem, vi har 3 computere på netværket og alt fungere
fint , vi deler en internet
forbindelse over en router.
Men nu har jeg lavet en ny computer, sat op med netkort og XP pro som de
andre, men den kan ikke
finde netværket, alt er sat op som på de andre, men XP siger "isæt
netværkskabel"???? det er i.
Jeg har prøvet at flytte netkortet til en anden PCI slot , jeg har prøvet et
netkort fra en anden maskine
det samme resultat,
Er der en som kender dette problem, for så ville jeg gerne høre hvordan jeg
fikser den.

Venlig hilsen
Axel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-04 17:04

"A.N." <axelkorup@fjernmail.dk> wrote in message

> Er der en som kender dette problem, for så ville jeg gerne høre hvordan
jeg
> fikser den.

Er kablet kommet i en uplink på switchen?
Virker kablet?

Fra : A.N.

Dato : 22-02-04 17:12

Hej bjarke
Ja det virker jeg har prøvet det på en anden maskine??
Axel