Træning af PC-musklen - hvad har det givet~
Fra : FreeAgent

Dato : 21-02-04 21:50

Jeg er begyndt at træne PC-musklen............

Jeg vil bare lige hører hvad det har givet til jeres sexliv ?

RaZoR :)

Fra : Jane

Dato : 21-02-04 22:24

On Sat, 21 Feb 2004 21:50:18 +0100, FreeAgent <mail.test.dk@> wrote:

>Jeg er begyndt at træne PC-musklen............
>
>Jeg vil bare lige hører hvad det har givet til jeres sexliv ?
>
>RaZoR :)

Hvordan skal PC-musklen forstås?

Jane

Fra : Klaus G.

Dato : 21-02-04 23:47

> Hvordan skal PC-musklen forstås?

Det er en muskel manden kan træne. Musklen bruges bla. når man tisser, og
man så skal afbryde. Altså ved at man spænder, og man så holder op med at
tisse. Denne muskel kan så trænes, og på den måde kan man holde udløsningen
tilbage.

Skal måske siges, at det kræver megen tid, og træning at kunne det...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Jesper

Dato : 25-02-04 17:02

> [...]
udløsningen
> tilbage.
>
> Skal måske siges, at det kræver megen tid, og træning at kunne det...

kan du forklare hvordan man træner den??

Fra : vadmand

Dato : 25-02-04 17:38

"Jesper" <A.F.H@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> udløsningen

> kan du forklare hvordan man træner den??

Og hvorfor?

Per V.

Fra : steen

Dato : 26-02-04 10:57

Den trænes bedst når man er oppe i en q skede-- piger der vil ha opskriften
kan henvende sig til undertegnet*GG*

Fra : Gitte

Dato : 26-02-04 11:54

> [...]
>tisse. Denne muskel kan så trænes, og på den måde kan man holde udløsningen

Det er altså "bare" almindelige knibeøvelser?

MVH
Gitte