James Bond Bil
Fra : Anneli

Dato : 21-02-04 21:44

Hej gruppe!

Vi sidder netop nu og ser James Bond på DR1. Er der nogen af Jer
bilinteresserede drenge og piger, der ved hvad det er for en hvid bil
James Bond bliver kørt rundt i af hans japanske forbindelse?

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 21-02-04 21:53

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bilinteresserede drenge og piger, der ved hvad det er for en hvid bil
> James Bond bliver kørt rundt i af hans japanske forbindelse?

Toyota 2000 GT Cabriolet. Årg. 1968 :)

-M

Fra : Bjarne

Dato : 21-02-04 21:55

In article <spPZb.5685$KZ1.1214@news.get2net.dk>,
   "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> writes:
> [...]
> bilinteresserede drenge og piger, der ved hvad det er for en hvid bil
> James Bond bliver kørt rundt i af hans japanske forbindelse?

Det er en special version af en 1966 Toyota GT 2000.

Lavet specielt til filmen af Toyota.

mvh,
Bjarne

Fra : Anneli

Dato : 21-02-04 22:02

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en special version af en 1966 Toyota GT 2000.
>
> Lavet specielt til filmen af Toyota.

I er sørme hurtige herinde :0) Takker og bukker!

Anneli

Fra : Bjarne

Dato : 21-02-04 21:58

In article <4037c53b$0$22778$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
   "Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> writes:
> "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Toyota 2000 GT Cabriolet. Årg. 1968 :)
Godt gået. Filmen er fra 1967

Se mit tidligere indlæg.

mvh,
Bjarne

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 21-02-04 23:07

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Godt gået. Filmen er fra 1967

Argh mand! - Det var en gætter, så personligt synes jeg det var OK :)

-M