MS Windows
briani 27239
Win XP ikoner
Fra : Mig Selv

Dato : 21-02-04 21:42

Hej NG

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med... jeg er blevet
rigtig træt af den text som der er under mine ikoner på skrivebordet..

F:eks. ved ikonet internet explorer der skal der står noget.

har brugt XP manager til at fjerne de genvejspile som er og mangler nu at få
muligheden for at fjeren texten også..

nogen som ved hvordan eller kender et program som kan gøre det ??

på forhånd tak

Brian

Fra : Mig Selv

Dato : 25-02-04 12:09

Slet ingen som har nogle gode ideer ???

Fra : peter hansen

Dato : 25-02-04 12:17

"Mig Selv" <shark@[FJERN DETTE]stofanet.dk> wrote in message
> Slet ingen som har nogle gode ideer ???
[CUT]

Jeg er temmelig meget sikker på at du ikke kan. Men prøv i Microsofts egen
news news:\\news.microosft.com under news:microsoft.public.windowsxp.general

// Peter