ustabil trådløs
Fra : kent

Dato : 21-02-04 20:08

Jeg har D-Link trådløs netværk, det er meget ustabilt, mister forbindelsen
hele tiden 5-10 gange i timen, hopper på igen kort tid, signalstyrke viser
meget højt.
Mit system, XP-DLink dwl 610 / DLink DI 614+ router.
Har tjekket firmware update.

Nogen der nogle forslag til hvad der er galt ?

/Kent

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-02-04 21:33

> [...]
>Mit system, XP-DLink dwl 610 / DLink DI 614+ router.
>Har tjekket firmware update.
>
>Nogen der nogle forslag til hvad der er galt ?

Hvis du bruger bærbar og PCMCIA/USB adapter, så tjek at Windows ikke
slukker for stømmen til det i tide og utide, for at spare strøm. Find
det i indstillingerne for dit netkort.

/Jan