Jensine Pedersen f. 6/7-1864 i Ræhr Sogn, ~
Fra : aafe

Dato : 21-02-04 18:08

Kurt Hansen: Du ligger vel ikke tilfældigvis inde med mikrokort på
Ræhr Sogn i Thisted Amt, og kan hjælpe mig med Jensine?

mvh
Arne

Fra : allan madsen

Dato : 21-02-04 20:30

jeg ved ikke om kurt har kirkebogen for ræhr sogn, men jeg ved at
> <bent.juhl@christensen.[fjern]tdcadsl.dk>

har, for han har meget venligt lavet nogle opslag for mig, og da jeg nu
giver hans mail her på siden har jeg tilføjet [fjern], som selvfølgelig
skal slettes

mvh allan

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-02-04 23:37

Sat, 21 Feb 2004 18:07:37 +0100, skrev aafe:

>Kurt Hansen: Du ligger vel ikke tilfældigvis inde med mikrokort på
>Ræhr Sogn i Thisted Amt, og kan hjælpe mig med Jensine?

Desværre ikke. De eneste kirkebøger jeg har ud over samtlige for Mors,
er Resen-Humlum, Nørre Nissum og Gudum-Fabjerg op til 1814.

Nu nævner du ikke noget om årstal, men Bent Christensen tilbyder
opslag i Ræhr 1650-1814. Se DIS's hjemmeside under "Opslag i kilder" i
menuen til venstre på forsiden. Et direkte deep link vil være:
http://www.dis-danmark.dk/opslord/o_thistd.htm#hi

Samme service tilbyder Hans Engmark. Se henvisningen om dette på
Bjarne Dansgaards fortrinlige "Sognetræf". Tast blot "Ræhr" i
søgefeltet på forsiden (http://www32.brinkster.com/sognetraef/)

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : aafe

Dato : 22-02-04 04:55

On Sat, 21 Feb 2004 23:36:50 +0100, Kurt Hansen wrote:

>Nu nævner du ikke noget om årstal, men Bent Christensen tilbyder
>opslag i Ræhr 1650-1814.

Jo, i emnelinjen skrev jeg 6/7-1864

Men, tak for links til Bent Christensen og Hans Engmark, der desværre
bare ikke rækker frem til 1864, så jeg må styre mig indtil på tirsdag

mvh
Arne

Fra : aafe

Dato : 24-02-04 10:13

On Sun, 22 Feb 2004 04:54:52 +0100, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>Jo, i emnelinjen skrev jeg 6/7-1864

Ja, det var jo den dato der var angivet i FT 1901, men i Ræhrs
kirkebog stod fødslen opført som 6/7-1863

mvh
Arne