træintriør
Fra : Kim Olsen

Dato : 21-02-04 15:54

Hej

Jeg kikker på noget træintriør til min Kia Clarus, og kan vælge mellem
"Wursel look" og "Zebrano look", i en internetforretning.

Kan nogen forklare mig hvad vi taler om??

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Møller

Dato : 21-02-04 16:28

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> [...]
> "Wursel look" og "Zebrano look", i en internetforretning.
>

> Kan nogen forklare mig hvad vi taler om??

Prøv at spørg i forretningen, eller giv os netadressen.
Men tror du ikke at det er det sædvanlige indfarvede plast, enten til at
klæbe på som skaller eller folie eller til at skifte eksisterende dele, jeg
tror ikke, at du skal være bange for husbukke eller møbelorme
--
Møller

Fra : Kim Olsen

Dato : 21-02-04 18:40

> [...]
jeg
> tror ikke, at du skal være bange for husbukke eller møbelorme

Hej Møller

Jo jeg tror bestemt også at mængden af træ er til at overse.
Mit spørgsmål går mest på, hvad forskellen er. Er den ene lyst træ, mens den
anden er mørk?

Jeg ringer selvfølgelig og spørger, men de har lukket lørdag - derfor mit
spørgsmål her.

Hilsen

Kim

P.s. adressen er:
http://www.mbdele.dk/bestil2.asp?model=Kia%20Clarus&Del=Træinteriør&Bil=Kia&Reklame=Ja

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 13:12

> Jeg kikker på noget træintriør til min Kia Clarus, og kan vælge mellem
> "Wursel look" og "Zebrano look", i en internetforretning.
>

> Kan nogen forklare mig hvad vi taler om??

Kunne ikke lige finde Wursel men her har du ihvertfald en ide om hvordan
Zebrano ser ud
http://www.holz-technik.de/holz/html/zebrano.html

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye Passat

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 19:01

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kikker på noget træintriør til min Kia Clarus, og kan vælge mellem
> "Wursel look" og "Zebrano look", i en internetforretning.

Når det er look, er det nok kan plastik der er belagt med et eller andet der
ligner træ.

Jeg ved ikke hvilken træsort Wurzel er, men på tysk betyder det rod.
Wurzel kan ses her:
http://www.autoimport.dk/images/reservedele/dele/1244050spafd.jpg

Zebrano ser sådan her ud:
http://www.autoimport.dk/images/reservedele/dele/1244049sp.jpg

Personligt kan jeg bedst lide de helt mørke træsorter, derfor har jeg
monteret sort Myrte i min Bora:
http://vwfanatic.dk/Billeder/Bora_V5_518.jpg
http://vwfanatic.dk/Billeder/Bora_V5_550.jpg

Claus Peteresen