MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
opstart i windows 98
Fra : Birger H. Hansen

Dato : 21-02-04 14:41

Ved opstart kommer der et vindue, "registreringseditor", hvor der står,
Windows\sp.dll kan ikke importeres.
Er der nogen der ved hvilken betydning denne fil har? Jeg plejer bare at
lukke den og har ikke set nogen betydning af det, men det er bare
irriterende at se denne besked hver gang jeg starter.
mvh.
Birger

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-02-04 14:57

Hej Birger H. Hansen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Ved opstart kommer der et vindue, "registreringseditor", hvor der
> står, Windows\sp.dll kan ikke importeres.
> Er der nogen der ved hvilken betydning denne fil har?

Ja, det er spyware.

Jeh har smidt en tekstkopi med omtale i testgruppen:
<news:Xns9496978138FDFRudiStegen@dknews.tiscali.dk> for ligesom at
spare en masse tekst i indlæg her i gruppen.

Du kan også se yderligere vha. google:
<http://www.google.dk/search?q=sp.dll&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Birger H. Hansen

Dato : 21-02-04 15:46

Mange tak for hjælpen, nu er problemet løst.

Med venlig hilsen
Birger