MS Windows
briani 27239
Fri for både "velkomstbillede" og "passwor~
Fra : GiWeo

Dato : 21-02-04 13:03

Hejsa

Kan man blive fri for både "Velkomstbillede" og "Password-promt" i XP
Home ???

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : peter hansen

Dato : 21-02-04 15:36

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Kan man blive fri for både "Velkomstbillede" og "Password-promt" i XP
> Home ???

Du kan installere en PowerToy fra Microsoft der automatisk logger på
url:http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp - det er
Tweak UI du skal bruge og der er en menu der hedder AutoLogon eller noget -
der kan du instaste de oplysninger der skal til for at logge på automatisk.

"Velkommen"-billedet slipper du ikke for, for det starter efter at Tweak UI
har indtastet pass og bruger men du skal ikke røre computeren for at få den
til at logge ind og det er vel det som er formålet ik' :D

// Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-02-04 15:45

In dk.edb.system.ms-windows, peter hansen wrote:

> Du kan installere en PowerToy fra Microsoft der automatisk logger på

Eller fjerne hakket i den boks der siger at brugere skal angive navn
og kodeord for at logge på, i Start -> Kør -> control userpasswords2.

--
Lars Stokholm " Everything under the sun is in tune,
but the sun is eclipsed by the moon. "

- Pink Floyd (Eclipse)

Fra : GiWeo

Dato : 22-02-04 09:23

Hejsa

>Eller fjerne hakket i den boks der siger at brugere skal angive navn
>og kodeord for at logge på, i Start -> Kør -> control userpasswords2.

Go løsning - takker - lige hvad jeg havde brug for !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 21-02-04 15:41

GiWeo wrote:

> Hejsa
>
> Kan man blive fri for både "Velkomstbillede" og "Password-promt" i XP
> Home ???

Hvis du med "velkomstbillede" mener det Windows-skærmbillede, der kommer
frem under opstart, så kan du få noget andet at kigge på ved: Start -> Run
-> msconfig -> BOOT.INI -> flueben ved /SOS .

Ved ikke, om der også er den mulighed i Home, men i XP Pro virker det fint.

- M