/ Forside / Teknologi / Hardware / Bundkort / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Bundkort
#NavnPoint
tedd 7545
BjarneD 3920
peet49 3555
Gambrinus 2905
dk 2525
Klaudi 1680
Manse9933 1215
dos-man 1010
Brommi 1005
10  srhansen 945
OT:Hvordan står jeg rent juridisk???
Fra : Mig


Dato : 21-02-04 12:54

Hej NG.
Dette er OT men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.

Jeg købte et Soltek SL75FRN2-L d.24-6-03 hos PRC-DATA for 674,- inkl. moms.
Den 23-1-04 opretter jeg en reklamationssag da bundkortet nu er blevet
defekt.
Jeg vælger at få det ombyttet/repareret.
Det bliver testet og fundet defekt og jeg får nu et andet tilsendt,et DEMO
kort (dagspris 595,- inkl. moms)og det er defekt fra starten af.
Jeg opretter en ny sag og vælger denne gang at få mine penge tilbage.
Kortet bliver fundet defekt og jeg får bekræftigelse på at jeg vil få
pengene refunderet.
Nu har jeg fået et brev hvori det står at jeg får 595,- kr. tilbage.

MEN det er jo ikke det jeg har givet for bundkortet.Det var jo 674,- inkl.
moms.

Har PRC DATA ret til at udbetale de 595,- som det pågældende bundkort koster
i dag????

Har tidligere haft defekt hardware købt i Bilka som blev ombyttet et par
gange og tilsidst fik jeg pengene tilbage for det FØRSTE køb af det
pågældende hardware.

På forhånd tak...






 
 
Lars Jørgensen (21-02-2004)
Kommentar
Fra : Lars Jørgensen


Dato : 21-02-04 13:20

On Sat, 21 Feb 2004 12:53:53 +0100, Mig wrote:

> Dette er OT men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.

news:dk.forbruger er nok den mest passende gruppe.

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.forbruger
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

--
Mvh. Lars

" (21-02-2004)
Kommentar
Fra : "


Dato : 21-02-04 16:51

Hej.

Du skal da selvfølgelig have dine penge tilbage som du jo i første omgang
har betalt. At PRC Data ikke er opmærksomme på at prisen var een anden da du
indkøbte kortet, er jo ikke din fejl. Du må ringe til dem og forklarer din
situation og så evt. fax'e din originale kvittering derop til dem så de kan
se hvad du oprindeligt gav for det.

Det sker tit at - een eller anden tilfældig ekspedient har lidt for travlt
med at ordne ordrer osv. og ikke har været opmærksom på prisforskellen.

Håber du finder ud af det snarest. PRC er jo ved efterhånden at være et
velrenomeret internet firma som jeg dårligt kan forestille mig vil have en
dårlig sag på nakken p.gr.a. af nogle "håndører".

Mvh.
John


"Mig" <mig@mig.dk> skrev i en meddelelse
news:7BHZb.2085$Ok.427@news.get2net.dk...
> Hej NG.
> Dette er OT men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.
>
> Jeg købte et Soltek SL75FRN2-L d.24-6-03 hos PRC-DATA for 674,- inkl.
moms.
> Den 23-1-04 opretter jeg en reklamationssag da bundkortet nu er blevet
> defekt.
> Jeg vælger at få det ombyttet/repareret.
> Det bliver testet og fundet defekt og jeg får nu et andet tilsendt,et DEMO
> kort (dagspris 595,- inkl. moms)og det er defekt fra starten af.
> Jeg opretter en ny sag og vælger denne gang at få mine penge tilbage.
> Kortet bliver fundet defekt og jeg får bekræftigelse på at jeg vil få
> pengene refunderet.
> Nu har jeg fået et brev hvori det står at jeg får 595,- kr. tilbage.
>
> MEN det er jo ikke det jeg har givet for bundkortet.Det var jo 674,- inkl.
> moms.
>
> Har PRC DATA ret til at udbetale de 595,- som det pågældende bundkort
koster
> i dag????
>
> Har tidligere haft defekt hardware købt i Bilka som blev ombyttet et par
> gange og tilsidst fik jeg pengene tilbage for det FØRSTE køb af det
> pågældende hardware.
>
> På forhånd tak...
>
>
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste