Call Of Duty
Fra : JO

Dato : 21-02-04 12:11

Hej er der en Reg fil et eller andet sted så jeg ikke behøver at inst.
spillet hver eneste gang jeg formatere (det gør jeg rimelig tit) spillet kan
jo sagtens spilles men man kan bare ikke inst. div. opdateringer !!! nogle
tips ????

JOgi_Nar (DK)

Fra : Brian Lund

Dato : 21-02-04 15:59

> [...]
kan
> jo sagtens spilles men man kan bare ikke inst. div. opdateringer !!! nogle

Er der en grund til du formaterer så tit eller har du simpelthen ikke andet
at give dig til?

Jeg har ikke ominstalleret (windows 2000) siden August...

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-02-04 16:20

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
andet
> at give dig til?
>
> Jeg har ikke ominstalleret (windows 2000) siden August...

Jeg tror ikke jeg har ominstalleret siden jeg installerede windows2000...

Mikael

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 17:45

> Er der en grund til du formaterer så tit eller har du simpelthen ikke andet
> at give dig til?
Han ghoster vel som os andre?

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 21-02-04 16:38

"JO" <JOgi_1981(PLZ remove this no junk)@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> jo sagtens spilles men man kan bare ikke inst. div. opdateringer !!! nogle

Har du ikke et andet drev som du kan ligge spilet på , jeg har mine spil til
at ligge på F: drev. Og jeg har haft formatert flere gange uden at installer
spillene igen.

Søren

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 17:45

> Har du ikke et andet drev som du kan ligge spilet på , jeg har mine spil til
> at ligge på F: drev. Og jeg har haft formatert flere gange uden at installer
> spillene igen.

Jeg tror det netop er det han vil, men som enkelte spil ikke vil

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 21-02-04 18:57

"Nico" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det netop er det han vil, men som enkelte spil ikke vil

Det køre her hos mig. også call of duty.
men jeg har også nocd i , hvis det har noget at sige.

Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 00:46

> Det køre her hos mig. også call of duty.
> men jeg har også nocd i , hvis det har noget at sige.

Problemet er (åbenbart) at hvis windows "ikke har set spillet blive
installeret" så kan du ikke opdatere spillet med patches fra CoDs
hjemmeside... Problemet er det samme med en del andre spil.

Brian

Fra : JO

Dato : 22-02-04 12:24

> [...]
> installeret" så kan du ikke opdatere spillet med patches fra CoDs
> hjemmeside... Problemet er det samme med en del andre spil.

det er nemelig lige der mit problem er !!!
nogen bud på det og ikke om hvorvidt jeg
formatere mere eller mindre end andre !!!
(kan så sige til jer der så gerne vil vide hvorfor
jeg formatere tit, at det er fordi jeg tit skifter hardware ud)

JO

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 12:43

> (kan så sige til jer der så gerne vil vide hvorfor
> jeg formatere tit, at det er fordi jeg tit skifter hardware ud)

Så skift til et styresystem hvor du ikke _behøver_ formatere ;)

Men jeg tror Robert Eriksen er inde på noget af det rigtige...

Søg i registreringsdatabasen efter alt du kan finde der har noget med CoD at
gøre, og eksporter det som .reg fil, måske vil det virke :)

Brian

Fra : JO

Dato : 22-02-04 12:50

> [...]
at
> gøre, og eksporter det som .reg fil, måske vil det virke :)

JO JO men så må jeg jo igang med at inst. det engang til!!!!

JO

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-02-04 03:13

JO wrote:

> [...]
> jo sagtens spilles men man kan bare ikke inst. div. opdateringer !!! nogle

Uden selv at have Call Of Duty (eller for den sags skyld ane hvad det
går ud på) så kunne et gæt være
HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Activision (-> Call Of Duty?)