varmetråds lim..
Fra : chr

Dato : 21-02-04 12:02

Hejsa

hvor var det lige man fik det lim der var elektrisk ledende?,-barnevognen
har gnubbet lidt på en af trådende på bagruden..

Chr.

Fra : Allan Møller

Dato : 21-02-04 12:09

> hvor var det lige man fik det lim der var elektrisk
> ledende?,-barnevognen har gnubbet lidt på en af trådende på bagruden..

Diverse biltilbehørsforretninger. Har selv købt i SuperCar

Mvh. Allan

Fra : land

Dato : 21-02-04 14:35

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> hvor var det lige man fik det lim der var elektrisk ledende?,-barnevognen
> har gnubbet lidt på en af trådende på bagruden..

bildilen 3 ml koster 199 kr.

Fra : Lars Hansen

Dato : 21-02-04 14:48

land wrote:

> bildilen 3 ml koster 199 kr.

Nu ved jeg at min far går og leder efter det samme, men hvad hedder
produktet?

/Lars

Fra : land

Dato : 21-02-04 14:59

"Lars Hansen" <spam@el-lal.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg at min far går og leder efter det samme, men hvad hedder
> produktet?

kan jeg sgu ik huske men spørg i en biltilbehørsforretning de kender det
godt

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 21-02-04 15:10

"Lars Hansen" <spam@el-lal.dk> wrote in message

> Nu ved jeg at min far går og leder efter det samme, men hvad hedder
> produktet?

Locktite laver det blandt andet.......

--
Morten Hansen