Flashe bios tilbage
Fra : Bach|DK|

Dato : 21-02-04 11:36

Hvis man nu har dummet sig, kan man så flashe tilbage i BIOS
opdateringerne, eller er det for sent når man har opdateret?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-02-04 11:41

> Hvis man nu har dummet sig, kan man så flashe tilbage i BIOS
> opdateringerne, eller er det for sent når man har opdateret?

som regel får man muligheden for at gemme den bios man har i forvejen inden
den nye flashes så vidt jeg husker - ellers må du hen til en ven og finde en
ny.... længe siden jeg har flashet, men mener det er sån det foregår.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bach|DK|

Dato : 21-02-04 11:48

> [...]
> inden den nye flashes så vidt jeg husker - ellers må du hen til en
> ven og finde en ny.... længe siden jeg har flashet, men mener det er

Så slemt er det ikke gået. Den nye BIOS får bare XP til at lave "sorte
huller". Skærmen går i sort i et millisekund hvorefter bl.a. ikoner ser
mærkelige ud. Så trykker jeg opdater (F5) og alt er tilbage ved det
normale et kort stykke tid.

Det du siger er altså at man bare kan hente den version jeg brugte før
og installere oveni, så skulle alt være ved det gamle?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-02-04 12:29

> Det du siger er altså at man bare kan hente den version jeg brugte før
> og installere oveni, så skulle alt være ved det gamle?

det er som sagt længe siden, men jeg mener man får muligheden for at gemme
den gamle, men har du ikke gjort det så kan du måske hitte den gamle på
nettet eller producentens side eller noget, men som altid skal man passe på
med bios, men ja, jeg er ret sikker på du bare kan flashe med den gamle
igen - hvis du har brugt diskette så se om den gamle ikke ligger på den
osse.