Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon FA objektiv
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 24-04-01 17:47

Hej Gruppe

Jeg har et Nikon FA kamera. som jeg købte i 91, af en reklame fotograf, da
var det 4 år gammelt, fik et 35-85mm og 400 objektiv med.
Har taget et hav af gode billeder, problemet er at jeg har mistet / glemt
mit 400 mm.
og har søgt med lys og lygte efter noget brugt i div. fotobutikker-kæder som
har brugt marked. jeg vil bare ikke a´ med det kamera, det er ikke til at
slide op.

Så er der nogen derude, som ligger inde med et objektiv helst 400mm eller
derover.
Er jeg køber.... eller ved hvor der er mulighed for at finde et..

Mvh. Lars

Fra : Kim Østrup

Dato : 24-04-01 18:41

Lars Gaardsøe <lars.g@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:C5iF6.57856$o4.4923305@news010.worldonline.dk...
> Hej Gruppe

Hej Lars

> [...]
eller
> derover.
> Er jeg køber.... eller ved hvor der er mulighed for at finde et..

Nikon laver skam stadig hele 3 forskellige 400mm. 2 manuelle på
henholdsvis 2,8 og 3,5 og et supermoderne 400mm AF-S på 2,8. De er
selvsagt ret dyre fra nye, men nogle gange ses de da til salg brugt.
Tjek www.dba.dk eller photografica (har lige glemt url...) eller
eftersøg i dk.marked.privat.foto. Derudover er der brugtsalg hos
www.fotoc.dk og hos www.fotografisk.dk og hos www.foto.no og.....many
many more

> Mvh. Lars

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup.

Fra : Mads Pedersen

Dato : 25-04-01 06:57

"Lars Gaardsøe" <lars.g@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derover.
> Er jeg køber.... eller ved hvor der er mulighed for at finde et..

Hvis du bor i nærheden af København, er der f.eks. Bingo Foto på
Frederikssundsvej. De har en del brugt udstyr.

--
Mvh Mads, absolut talentløs amatørfotograf

Fjern sletmig fra e-mailadressen ved besvarelse

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 26-04-01 18:16

Tak for jeres respons´

Der var en her i gruppen som låg inde med et 500 mm.
Så det lykkes at finde et !

Jeg har engang imellem været på de nævnte sider.
og bla. Thorsøe foto, fik jeg til ringe hvis han fik noget.

Når, men tak Hjælpen
Lars