Kan ikke åbne nye vinduer i Explore 6.0
Fra : Ole Nielsen

Dato : 20-02-04 23:22

Efter at have installeret forskellige applikationer så som Office 2003 og
Pestpatrol er det ikke muligt at åbne links som starter i et nyt vindue.
Dette gælder også hvis linket startes fra en mail i Outlook Express.

Dette er temlig kedelig det kunne være rart at man selv bestemmer hvad der
skal åbnes. Fordelen er at reklame popup vinduer ikke virker.

Nogle der har oplevet det samme eller gode råd til at Explore til at virke
normalt?

Mvh
Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-04 00:55

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev :

>Efter at have installeret forskellige applikationer så som Office 2003 og
>Pestpatrol er det ikke muligt at åbne links som starter i et nyt vindue.
>Dette gælder også hvis linket startes fra en mail i Outlook Express.

Prøv om
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;281679
hjælper.
--
Knud

Fra : Ole Nielsen

Dato : 21-02-04 10:05

Hej Knud,

Jeg tror faktisk at det er dette problem, jeg er løbet ind i. Jeg havde
problemer med Microsoft Access og installerede/prøvede derfor både Ver.
2000, XP samt 2003 og der kunne man jo godt forstille sig det kunne gå galt
specielt med den gamle Office 2000.

Løsning er som jeg læser artiklen at betale sig fra programrettelserne fra
Microsoft eller findes de frit tilgængelig andre steder?

Mvh
Ole

Fra : Leo.E

Dato : 22-02-04 08:15

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message news:<40371f17$0$1666$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Løsning er som jeg læser artiklen at betale sig fra programrettelserne fra
> Microsoft eller findes de frit tilgængelig andre steder?

Har du prøvet det her:

Klik på Start, klik på Kør, og skriv derefter regsvr32 urlmon.dll.
Tryk på ENTER. Hvis det virkede, vil meddelelsen "DllRegisterServer in
urlmon.dll succeeded." blive vist.
Leo

Fra : Ole Nielsen

Dato : 22-02-04 11:38

Hej Leo,

Tak for dit forslag.

Jeg har testet det og den skriver efterfølgende succeeded, men det hjælper
desværre ikke.

Mvh
Ole

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 29-02-04 22:00

Hej

Jeg har lige haft samme problem, jeg ahr XP, og en god ven fortalte mig at
jeg skulle køre systemgendannelsen fra en dato før jeg fik problemet, det
gjorde jeg så og nu virker det.

START, ALLE PROGRAMMER, TILBEHØR, SYSTEMVÆRKTØJER, SYSTEMGENDANNELSE

Mvh
Gitte