"Alternative" gaming-sites?
Fra : pizza

Dato : 20-02-04 22:26

Jeg er lidt træt af hårdtslående nyheder og leakede screenshots, så
tilfældigvis faldt jeg over

http://www.gamegirladvance.com/

et site med alternative nyheder og spilsociologiske kommentarer. Findes der
andre, kan I anbefale nogen? Jeg kan huske engang var der
http://www.loonygames.com/ men den døde for 3 år siden og nu er der bare
arkiverne tilbage.. suk.

På forhånd tak.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 23-02-04 21:57

"pizza" <langenaese@r_e_m_o_v_e__t_h_i_s_yahoo.com> writes:
> [...]
>
> et site med alternative nyheder og spilsociologiske kommentarer. Findes der
> andre, kan I anbefale nogen? Jeg kan huske engang var der

Efterhånden får jeg de fleste spilnyheder fra http://www.penny-arcade.com/
selvom det jo principielt er en webcomic. Men de har nogle gode indsigter
og den rette holdning til tingene.
--
Lars Balker Rasmussen