Trafik Købehavn mandag morgen - hjælp en j~
Fra : Jesper

Dato : 20-02-04 21:33

Hej

Jeg skal køre fra Hvalsø til Hørsholm mandag morgen. Skal lande i Hørsholm
kl. 08.30.
Krak siger 55 min. - men kan jeg regne med det, på det pågældende tidspunkt
i den pågældende retning ?

Mvh. Jyden

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-02-04 21:44

"Jesper" <thegambler@snagetv.dk> skrev :

>Jeg skal køre fra Hvalsø til Hørsholm mandag morgen. Skal lande i Hørsholm
>kl. 08.30.

Fint - du skal forbi trafikhelvedet mellem Roskilde og Tåstrup
du skal ad 4'eren mod bagsværd/Lyngby

og det på 55 minutter, i den værste morgenmyldretid ?

me think not!

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Brizz

Dato : 20-02-04 21:44

> du skal ad 4'eren mod bagsværd/Lyngby

Ja det var også en mulighed men stadig et helvede...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-02-04 22:08

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Ja det var også en mulighed men stadig et helvede...

helvedet er så stort, at det praktisk talt er umuligt at komme udenom

men du har ret i at det mest snilde nok er at tage den via jylligevej

og så op på motorring3 mod lyngby

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Brizz

Dato : 20-02-04 21:43

> [...]
> kl. 08.30.
> Krak siger 55 min. - men kan jeg regne med det, på det pågældende

Den tror jeg ikke på. Du kører op til Kr. Saaby eller der omkring og hopper
på motorvejen og det første stykke ind til du når Ringstedvej lige uden for
Roskilde begynder det første tætte trafik. Sådan går det hele vejen indtil
du er forbi fløng. Der er nemlig kun 2 spor og mange der skal på motorvejen
der. Efter Fløng er der 3 spor men stadig mange biler. Dog plejer det at
glide meget godt. Kør over Jyllingevej da det er for meget trafik hvis du
kører ned om Vallensbæk og den vej rundt. Helsingør motorvejen på det
tidspunkt er et helvede indtil du mindst er forbi Hillerød motorvejen.
Derefter er der bare alm tæt trafik. Når du er kommet forbi lyngby kan du så
sidde og grine af de andre der holder i kø på den anden side der er på vej
ind mod Kbh. Så hvis du har god tid ellers så regn med lidt mere end 55 min.
Der sker jo aldrig noget ved at være i god tid. andet end du misser lidt
nattesøvn. De bynavne osv jeg har nævt siger dig sikkert ikke meget men følg
motorvejen på et krak evt og du vil forstå §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-02-04 23:12

Brizz wrote:

> nattesøvn. De bynavne osv jeg har nævt siger dig sikkert ikke meget men følg
> motorvejen på et krak evt og du vil forstå §

Prøv at taste Hvalsø til Hørsholm via Slangerup ind i kraks.dk,
det kunne måske være et bud? Jeg har ikke prøvet turen, men jeg
ved at ruten fra Roskilde til Lyngby på motorvejen er en dræber,
og ved at snuppe landevejen over Frederikssund har jeg på
fornemmelsen at man kommer til at se en masse modkørende trafik,
men ikke ret meget i ens egen retning. Normalt bliver der kørt
godt til på landevejene i morgentimerne, så jeg ville klart vælge
landevejen frem for motorvejens køkørsel.

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-02-04 23:27

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

> [...]
>og ved at snuppe landevejen over Frederikssund har jeg på
>fornemmelsen at man kommer til at se en masse modkørende trafik,

Skal man noget , er det nok bedre at stå af i roskilde og tage 6'eren
opad - broen i fr.sund er temmeligt proppet om morgenen

krak forslår Hvalsø -> slangerup -> Hørsholm over skibby - fr.sund

Den tror jeg ikke meget på

6'eren plejer at være morgenduelig i nordgåendes (fra roskilde)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 20-02-04 22:16

"Jesper" <thegambler@snagetv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kl. 08.30.
> Krak siger 55 min. - men kan jeg regne med det, på det pågældende

"Næsten worst case" siger 1½ time. Hvis der er antydningen af sne kan det
tage 2½.

Fra : Christoffer

Dato : 20-02-04 22:23

> [...]
> Hej
>
> Jeg skal køre fra Hvalsø til Hørsholm mandag morgen. Skal lande i Hørsholm

Så ville jeg vælge vej 53 nord til Frederikssund og Hillerød og derfra vej 19 mod Hørsholm
du kan også køre over Lynge Allerød Sjælsmark

http://www.afstand.dk => Log in
71 km og 77 minutter og et flot CarlBro kort