PC er helt død - mistanke bundkort
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 21:11

Hej

En pc som er helt død. Jeg har mistanke om at det er bundkortet, da den
overhovedet ikke booter, end ikke i bios.

Øverst i højre hjørne er der påtrykt "SIS645/S4-A" er det korttypen ?

Der er 6 pci'er en AGP og helt til højre en sjov lille kort en (ligner en
halv AGP)

Mit gæt er det er en P4 cpu der sidder i, men jeg har ikke checker.

Hvad kan bruges som erstatning ? ASUS P4S8X-X ?

Jeg har lagt et (dårligt) billede af kortet op på dk.binaer under titlen
"Bundkort SIS645"

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 22:11

Karsten Madsen wrote:
> Hej
> En pc som er helt død. Jeg har mistanke om at det er bundkortet, da
> den overhovedet ikke booter, end ikke i bios.
<--->
> Jeg har lagt et (dårligt) billede af kortet op på dk.binaer under
> titlen "Bundkort SIS645"

Jeg fandt ud af at kortet er qdi's superb4. Årsagen til drabet er en CIH
virus ;-(
Nå men så må jeg finde ud af hvad der så gøres - hopper i dk....virus

/karsten

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 20-02-04 22:43

On 2004-02-20, Karsten Madsen <> wrote:
><--->
>
> Jeg fandt ud af at kortet er qdi's superb4. Årsagen til drabet er en CIH
> virus ;-(
> Nå men så må jeg finde ud af hvad der så gøres - hopper i dk....virus

http://www.bios-flash.dk/

Thomas, 2720

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 10:06