Ny sang
Fra : BSL

Dato : 20-02-04 20:40

Hejsa

På P3 spiller de meget en sang for tiden, der bygger på et U2 nummer, og det
er en kvinde der synger. Nogen der ved hvad det er for en sang ud fra disse
sparsomme oplysninger???

Bjarne

Fra : Stig Sørensen

Dato : 20-02-04 20:46

"BSL" <bjarneline@privat.dk> wrote in message
> [...]
det
> er en kvinde der synger. Nogen der ved hvad det er for en sang ud fra

Selvfølgelig :)

Du tænker på LMC vs. U2 - Take Me To The Clouds Above

Meget godt nummer ;)

Mvh
Stig Sørensen
--
Send gratis sms - http://mobil.dontdoit.dk

Fra : e-block

Dato : 21-02-04 14:02

"Stig Sørensen" <kontakt@dontdoitFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> disse
>
> Selvfølgelig :)
>
> Du tænker på LMC vs. U2 - Take Me To The Clouds Above

nogen der ved hvor man kan købe dette glimrekende nummer. har søgt hos
diverse netbutikker, desværre uden held.
e-block

ps. hvis man også ved hvor numret örts - secret garden, vil det være kanon!!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-02-04 16:52

"e-block" <paw_jeppesen@varmpost.com> wrote in message
> nogen der ved hvor man kan købe dette glimrekende nummer. har søgt hos
> diverse netbutikker, desværre uden held.
> e-block

_Jeg_ ved det desværre ikke. Hører bare dagligt meget P3 og her spiller de
sangen meget ofte :)
Har også ledt efter en single men har intet fundet.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : N. Christensen

Dato : 24-02-04 18:33

> _Jeg_ ved det desværre ikke. Hører bare dagligt meget P3 og her spiller
> de sangen meget ofte :)

http://www.djpeanuts.co.uk/product/B0001AV4YU

It's a track which takes a sample from U2's excellent track, "With Or
Without You", and also some lyrics from Whitney Houston's "How Will I
Know", and mixes them together with a funky dance beat.

This was originally bootlegged last year, and LMC picked up on it and
turned it into a dance classic. The vocals on the radio edit are
re-sung by Rachel McFarlane but the other mixes have the original
Whitney sample on.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.