Efterlysning af titel
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 20-02-04 20:05

Der var engang jeg så en film i fjernsynet. Det er jo en fantastisk
start på en mail det her

Filmen handlede om en politibetjent, som var i 45-50'erne. Han var meget
korrupt.
Filmen ender vidst med at han sidder afklædt foran et fjernsyn hvor han
brydder helt sammen (stoffer???).
Muligvis er der også noget med, at han gør en god gerning af en eller
anden slags i slutningen - meeeeeeeen der er rigtig længe siden jeg så
den.

Jeg ved godt at der sikkert er et tons film der handler om det
ovenstående - men hvis der er nogle der kan huske noget som passer
specielt godt - så smid lige et svar

/mikkel

Fra : Kasper Larsen

Dato : 20-02-04 21:49

"Mikkel F.S. Andersen" <mikkel_flott@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved godt at der sikkert er et tons film der handler om det
> ovenstående - men hvis der er nogle der kan huske noget som passer

Det skulle vel ikke være Harvey Keitel og Bad Lieutenant ?

Fra : Morten DH

Dato : 21-02-04 10:34

"Kasper Larsen" <kb_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det skulle vel ikke være Harvey Keitel og Bad Lieutenant ?

Helt klart den... klasse film... TP Musik har i hvert fald indtil for nylig
haft den på VHS til 30-40 så vidt jeg husker

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 21-02-04 15:46

In article <40372612$0$24679$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
morten@FJERNdrejoe.dk says...

> Helt klart den... klasse film... TP Musik har i hvert fald indtil for nylig
> haft den på VHS til 30-40 så vidt jeg husker

Jeg smuttede lige ind og så fraileren - og sørme! Det er jo fantastisk.
Mange tak for svarene.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-02-04 22:00

Mikkel F.S. Andersen escribió / skrev

> Filmen handlede om en politibetjent, som var i 45-50'erne. Han var
> meget korrupt.

Tænker du på Bad Lieutenant med Harvey Keitel:
<http://www.imdb.com/title/tt0103759/>?