underligt gear?
Fra : taina

Dato : 20-02-04 19:20

Hej NG

Jeg undres... Gearet på min nye - meget gamle - Golf opfører sig mærkeligt.
Jeg troede egentlig bare, at det var 4. og 5. gear, der var slidte, idet det
ikke altid er helt nemt at få den fra 4. til 5. og omvendt (læs: nærmest
umuligt. Det er som om, "hullet" er stoppet helt til nogle gange - andre
gange glider den bare i hak med det samme)
Men der er ikke nogen problemer fra 3. gear til og fra både 4. eller 5. Er
det så slitage, eller kan der være andre forklaringer?

Er der i øvrigt nogen af jer, der ved hvor på nettet man kan finde
specifikationer på sådan en 20 år gammel Golf?

mvh. tina