Nyt fra Holbæk Amt !!
Fra : BP

Dato : 20-02-04 13:32

aneNOSPAMforskning@yahoo.dk

fjern NOSPAM fra min email

Hej!

På grund af uforudsete problemer har der været ret stille om Holbæk Amts
Hjemmeside i nogle måneder. Men nu er der endelig nyt fra Holbæk Amt.

Jeg takker alle dem, der gennem de sidste måneder har sendt folketællinger
til mig og beklager meget, at jeg ikke har svaret jer. Jeg håber, at der
stadig er interresse for siden og skal forsøge at få lagt nye tællinger ind,
så hurtigt som muligt igen.

Siden har fået en ny link, som jeg har kaldet Strays. Det er personer fra
Holbæk Amt, der har tilknytning til andre amter rundt om i landet. Disse er
fundet i skifteprotokoller og lignende. Tager gerne imod lignende strays med
henvisning til, hvor de er fundet.

De nye folketællinger, der er indkommet i denne omgang er:
Tuse herred:
Orø 1880, indtaster Elin Køhl Larsen, 742 pers

Ods herred:
Faarevejle 1840, indtaster Knud Spangsø, 1286 pers
Hørve 1850, indtaster Flemming Aasklint, 484 pers
Vallekilde 1850, indtaster Flemming Aasklint, 970 pers
Vig 1890, indtaster Susanne Hansen, 1965 pers
Faarevejle 1890, indtaster Susanne Hansen, 1644 pers

Skippinge herred:
Avnsø 1840, indtaster Lisa Sonesson, 460 pers
Bjergsted 1840, indtaster Lisa Sonesson, 409 pers
Bregninge 1840, indtaster Lisa Sonesson, 1531 pers
Føllenslev 1840, indtaster Lisa Sonesson, 732 pers
Jorløse 1840, indtaster Lisa Sonesson, 525 pers
Særslev 1840, indtaster Lisa Sonesson, 774 pers
Viskinge 1840, indtaster Lisa Sonesson,771 pers
Værslev 1840, indtaster Lisa Sonesson, 689 pers

Desuden er Soderup 1834, Merløse herred blevet korrekturlæst
Ubby 1840, Ars herred har fået ret link.

Ja, det var alt for denne gang.

Venlig hilsen
Brian Petersen