Ringtræning i Jylland
Fra : Laila Petersen

Dato : 24-04-01 16:57

Hejsa
Vi har fundet et rigtig godt ringtræningssted i Lunderskov (ml. Kolding og
Vejen).
De er aktive hele året undtagen i Juli måned. Her tages både handler og hund
i behandling, hvis der er problemer. Hundene lærer at omgås både store og
små racer.
Interesserede kan henvende sig til:
Christian Petersen e-mail: chr@sibiriantrail.dk

Ringtræningen foregår hver onsdag aften kl. 19-21.
Der er gratis kaffe og kage efter endt træning.

Håber vi ses.

Laila Petersen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-01 21:33

> Ringtræningen foregår hver onsdag aften kl. 19-21.
> Der er gratis kaffe og kage efter endt træning.

Pia

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-01 21:36

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-01 21:37

Fra : Jo-Ann

Dato : 25-04-01 09:48

Hej Pia !

Nej, træning er ikke gratis, den koster 15 kroner..men kaffen og kage er
gratis...hi, det sker nemlig at jeg sommetider kun lige når derover og
drikke kaffe

Mvh

Jo-Ann

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 25-04-01 12:14

> Nej, træning er ikke gratis, den koster 15 kroner..
komme og træne deres hund .......

>men kaffen og kage er
> gratis...hi, det sker nemlig at jeg sommetider kun lige når derover og
> drikke kaffe

Hilsen Pia

Fra : www.lachleen.dk

Dato : 25-04-01 20:15

Der er også udemærket ringtræning i Århus området...

Dansk Terrier klub har ringtræning i Børnenes Hus
midt i Århus, hver onsdag aften, se:
http://www.dansk-terrier-klub.dk/kreds11/index.htm

Desuden er der ringtræning mange steder rundt i landet og disse
arrangementer kan også ses på:
http://www.dansk-terrier-klub.dk/kalender.htm

Med Venlig hilsen
Berit Rosenfeldt