#dk.fritid.bil... ban WHY?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 20-02-04 11:49

jeg har fået et ban derinde... men aner ikke hvorfor!

hedder Jakse der!

nogen der kunne være rare at fortælle mig hvorfor jeg har fået et ban?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-02-04 12:16

Nikolai R. Jensen wrote:
> jeg har fået et ban derinde... men aner ikke hvorfor!
>
> hedder Jakse der!
>
> nogen der kunne være rare at fortælle mig hvorfor jeg har fået et ban?

Hej Nicolai

Jeg ved ikke hvorfor du var bannet, men du er blevet fjernet fra ban listen
nu :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 20-02-04 12:50

thx!

Fra : Klaus G.

Dato : 20-02-04 15:36

> nogen der kunne være rare at fortælle mig hvorfor jeg har fået et ban?

Hvis man ikke siger noget derinde, så bliver man bannet...Dvs. at hvis man
bare lukker noget ud engang imellem, så kan de på deres stats se at man har
sagt noget, og så kan man blive. Lame IMO.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-02-04 16:02

Nu kan det jo godt være at det er mig der spørger dumt, men hvad er det der
ban halløj for noget ??

Jesper

Fra : Klaus G.

Dato : 20-02-04 16:04

> Nu kan det jo godt være at det er mig der spørger dumt, men hvad er det
der
> ban halløj for noget ??

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar :)

Når man bliver bannet fra et eller andet, så betyder det at man er nægtet
adgang. Og i dette tilfælde er det et slags chat rum. Snakker man ikke i det
såkaldte chat rum #dk.fritid.bil, så bliver man bannet, hvorfor ved jeg ikke
helt, for hvis man ikke har forstand på det folk snakker om, så skal man jo
ikke lukke alt muligt l... ud. Men derimod kan man lære en masse.

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-02-04 16:35

> [...]
jo
> ikke lukke alt muligt l... ud. Men derimod kan man lære en masse.

Nu kender jeg ikke den omtalte chat, men mange chats har et begrænset antal
brugere, og hvis en bruger ikke skriver noget (snakker) i chaten, så har
vedkommende jo egentligt ikke noget at gøre der, og kan evt. forhindre andre
i at komme ind, hvis den er fyldt. Det er bare mit gæt.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-02-04 16:49

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in message
> [...]
andre
> i at komme ind, hvis den er fyldt. Det er bare mit gæt.

Der er ingen limit på ->så det er ikke det :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : "-

Dato : 21-02-04 13:24

Hej Klaus

Det er ikke så meget det at skal lukke noget ud som sådan, det er mere at
den kanal er blevet en slags "kammerat klub" og hvis man ikke siger noget
eller deltager i snakken, er man jo bare lille Per henne i Hjørnet, så det
at Banne, er ligeså meget for at få idlerne med i snakken, du ved jo godt
som fast deltager på kanalen, at guderne skal vide, at max 20-30% er direkte
bilrelateret på den kanal:)

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-02-04 14:17

"-<PoloPower>-" <adm@FJERNpolopower.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> at Banne, er ligeså meget for at få idlerne med i snakken, du ved jo godt
> som fast deltager på kanalen, at guderne skal vide, at max 20-30% er

Hej kammerat.

Er du opmærksom på at der nu findes en rigtig hardcore-kanal for biler.

Vi glæder os til at se gode, tekniske, konstruktive samt bilrelaterede
spørgsmål og svar i:

dk.teknik.bil

PS: Jeg er endnu ikke stødt på ret mange af jer i denne tråd på denne ......
kanal.

Hr. Bjørn

Fra : John Sahl

Dato : 21-02-04 15:01

Bjørn Jørvad wrote:
> [...]
> spørgsmål og svar i:
>
> dk.teknik.bil
>
> PS: Jeg er endnu ikke stødt på ret mange af jer i denne tråd på denne

Overrasker det dig?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-02-04 15:04

KLIP

> Overrasker det dig?

Ja, med mindre indlæggerne blot er ude på at skabe splid, hvilket jeg
naturligvis ikke kan forestille mig.

Hr. Bjørn

Fra : John Sahl

Dato : 21-02-04 18:18

Bjørn Jørvad wrote:
> Ja, med mindre indlæggerne blot er ude på at skabe splid, hvilket jeg
> naturligvis ikke kan forestille mig.

Men så vidt jeg husker var du da, akkurat som jeg, overbevist
over at resultatet af den nye gruppe ville blive som det er blevet

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 22-02-04 10:57

KLIP

> Men så vidt jeg husker var du da, akkurat som jeg, overbevist
> over at resultatet af den nye gruppe ville blive som det er blevet

Det kan jeg ikke benægte...

Hr. Bjørn

Fra : John Sahl

Dato : 22-02-04 11:11

Bjørn Jørvad wrote:
> Det kan jeg ikke benægte...

Regnede jeg heller ikke med at du ville

Fra : "-

Dato : 21-02-04 17:09

> [...]
> spørgsmål og svar i:
>
> dk.teknik.bil
>
> PS: Jeg er endnu ikke stødt på ret mange af jer i denne tråd på denne

Hej Bjørn

Når jeg mente "denne kanal" hentydede jeg skam ikke til at newskanalen
fejlede noget, "denne kanal" handlede om Irc kanalen #dk.fritid.bil.

Jeg mener at alt snakkeriet her på kanalen skam er meget hyggeligt, så det
var på ingen måder kritik af newskanalen, jeg beklager hvis det kunne
forståes sådan.

Med hensyn til dk.teknik.bil passer det ikke helt, at du ikke er stødt på
nogle af folkene i tråden her, for jeg har f.eks. lavet et indlæg derpå og
såmen også fået et ganske godt svar på mit spørsmål, således må man sige at
opdelingen vel fungerer efter hensigten.

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-02-04 17:12

> [...]

> Når jeg mente "denne kanal" hentydede jeg skam ikke til at newskanalen
> fejlede noget, "denne kanal" handlede om Irc kanalen #dk.fritid.bil.

O.k. .... den bruger jeg så ikke.

Måske derfor jeg stillede mig undrerne overfor spørgsmålet i netop denne
(NEWS-)gruppe.

> [...]
at
> opdelingen vel fungerer efter hensigten.

Sorry .... o.k. ....perfekt .... vi er helt enige.

Hr. Bjørn