Computeren begynder at spille lyde!
Fra : Henrik

Dato : 24-04-01 16:54

Hej håber I kan løse dette mærkværdige problem.
Når min ven og jeg spille Fifa via IP, begynder hans computer engang imellem
at lyde som et udrykningskøretøj! Lydene kommer fra selve computeren og ikke
fra højttalerne.
Er der nogen som kan løse dette ?

Henrik

Fra : Fritze

Dato : 24-04-01 17:09

Computeren (CPU'en) bliver for varm....Overclocker han? Hvad har ændret i
forhold til, når han har den hjemme?

Fra : i fight for jesus

Dato : 24-04-01 17:19

han trykker på for mange taster på samme tid?

Fra : FeZ

Dato : 24-04-01 17:43

"i fight for jesus"
<you.dont.need.to.know.my.email.address@jedi.mind.trick.com> skrev i en
meddelelse news:9c493e$1ijt$1@news.cybercity.dk...
> han trykker på for mange taster på samme tid?

Så plejer den vist bare at "klikke" eller "bippe"
men det kan selvfølgelig også være det han mener
med udrykningskøretøj.

den der med udrykningskøretøjet / sirenen plejer at
være en advarsel om CPU temperatur

--
FeZ

Fra : Henrik

Dato : 24-04-01 17:53

Jeg tror på den med temperaturen. Kan det være fordi det er meget krævende
for CPU'en når man spiller direct play over ip?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-04-01 18:21

Henrik skrev:

>Jeg tror på den med temperaturen. Kan det være fordi det er meget krævende
>for CPU'en når man spiller direct play over ip?

Nej. CPU'en kan tåle at regne intenst i døgndrift året rundt.
Hvis den bliver for varm, er der noget galt med kølingen - eller
et andet sted.

--
Bertel

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 24-04-01 20:41

Det samme gjodre mit grafikkort på et tidspunkt (ikke overclocket). Jeg
fandt ud af at med den strømforsyning jeg brugte leverede ca 12.4V og 5.2V,
og skiftede til en anden, der lå lidt under 12V og 5V, og problemet
forsvandt - dog når computeren bliver varm kan den stadig finde på at hyle
kortvarigt. Jeg har dog ikke fået undersøgt om spændingen stiger endnu.

Mvh
Ulrik

Henrik <henrik.bechgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ljhF6.1026$S4.737144@news101.telia.com...