MS Windows
briani 27239
Disable windows tast. Er det muligt?
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-02-04 00:01

Hej

Jeg vil gerne vide om det er muligt at sætte windows-tasten ved siden af
ALT-tasten i nederste venstre hjørne ud af drift uden at skille sit tastatur
ad?

Jeg spiller W3 som kræver intensivt brug af ALT-tasten og det er irriterende
hvis du rammer lidt til venstre, så man hopper til desktop på tidspunkter i
spillet hvor det _ikke_ er hensigtsmæssigt.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-02-04 01:19

Morten Holberg Nielsen skrev:

> Jeg vil gerne vide om det er muligt at sætte windows-tasten
> ved siden af ALT-tasten i nederste venstre hjørne ud af drift
> uden at skille sit tastatur ad?

Der er vist en stor change for at finde noget her:
http://www.google.dk/search?q=DIsable+Windows+key&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=1

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 20-02-04 02:00

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist en stor change for at finde noget her:

http://www.google.dk/search?q=DIsable+Windows+key&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=1

Tak, burde havde vidst at google >igen< var min ven.