Sæder til Renault Clio 1,2 1991?
Fra : Lars Andreasen

Dato : 19-02-04 22:42

Hej NG!

1. Hvor kan man finde nogle sæder der passer til sådan en model?

2. Hvad skal de koste hvis man finder dem ved en ophugger?

3. Er det standardmål så man kan bruge fra andre end lige samme model?

Venlig Hilsen
Lars

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-02-04 06:47

"Lars Andreasen" <asd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!

Morn

> 1. Hvor kan man finde nogle sæder der passer til sådan en model?

Jeg fandt en komplet kabine hos en autoophugger (Midtjydsk autoophug),
da jeg skiftede...

> 2. Hvad skal de koste hvis man finder dem ved en ophugger?

Jeg gav 1.500 (afmonterede selv) for en S-kabine, incl. dørbeklædning,
lambdasonde, diverse kontakter til instrumentbordet, elrudekontakter og
en køler.

\Mandal

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-02-04 16:18

> [...]
>
> 2. Hvad skal de koste hvis man finder dem ved en ophugger?
>
> 3. Er det standardmål så man kan bruge fra andre end lige samme model?

Doh jeg har lige for 14 dage siden smidt en komplet kabine ud til sådan en!!

Venligst

Fra : Lars Andreasen

Dato : 20-02-04 16:26

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4036253a$0$27442$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Doh jeg har lige for 14 dage siden smidt en komplet kabine ud til sådan
en!!

> Venligst

Ja det var godt nok ærgeligt.... Jeg fristes til at spørge hvor du har smidt
den hen, men det hjælper jo desværre nok ikke...

Fra : Falck

Dato : 20-02-04 23:32

Hello

Prøv her:

http://search.ebay.de/search/search.dll?query=clio&catref=C3&socolumnlayout=3&from=R2&sacategory=53938&BasicSearch=

Husk at bruge F5 flittigt.

Hilsen
Christian

Fra : Lars Andreasen

Dato : 21-02-04 08:25

"Falck" <cfa@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hello

> [...]

Ja der er da et par muligheder, men de ligger alle for langt væk til at det
er det værd. Det skal bare virke så synsmanden bliver glad, han synes de var
lidt vakkelvorne sidst jeg var afsted. Begge sæder kan vippe 10cm frem når
man skubber til dem det syntes han ikke om, så der skal nogle andre i. De
skal bare virke så er det sådan set ligegyldigt hvordan de ser ud. Men der
var da en lækker læderkabine på ebay men det er vist overkill...

Er der ikke nogen der ved om der er sæder der passer fra andre biltyper i
den her?