Forskellige versioner af CM4 season 03/04
Fra : Emil Jensen

Dato : 19-02-04 22:08

Hej Managers!

Jeg har CM4 season 03/04 i den nordiske version og opdateret til 4.1.4 og
databasen er opdateret med CMSorted. Min kammerat har også CM4 season 03/04
opdateret til 4.1.4, men uden den nordiske version mærket på spilæsken. Vi
kan ikke spille sammen via internettet, kan det skyldes forskel på
lande-versionerne?

Mvh

Emil

Fra : Emil Jensen

Dato : 19-02-04 22:10

Fejlbeskeden hos kammeraten som forsøger at logge sig ind på min spil lyder
således:

"The server you are trying to connect to is running an incompatible version
of the game"

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-02-04 00:09

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> [...]
> opdateret til 4.1.4, men uden den nordiske version mærket på spilæsken. Vi
> kan ikke spille sammen via internettet, kan det skyldes forskel på

I har begge opdateret med cmsorted?

Må indrømme at jeg ikke har hørt om en nordisk version.. jeg troede der bare
var en og så valgte man sprog i den som man lystede..

Mikael

Fra : Emil Jensen

Dato : 20-02-04 01:11

> I har begge opdateret med cmsorted?
>
> Må indrømme at jeg ikke har hørt om en nordisk version.. jeg troede der
bare
> var en og så valgte man sprog i den som man lystede..

Jeg vidste heller ikke at der ligefrem blev solgt CD'er alt efter hvor i
Europa der blev solgt. Troede at alle var ens, men det kan også bare være
det er CD-coveret som er mærket sådan...

Både min og kammeratens er opdateret med CMsorted, men det kan godt være at
kammeratens er nyere end min. Gør det nogen forskel, jeg mener ellers det er
værtscomputerens database som er afgørende, så er det vel ligemeget med de
andre computeres databaser?

Mvh

Emil

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-02-04 01:30

> [...]
er
> værtscomputerens database som er afgørende, så er det vel ligemeget med de

Nææ det burde jo ikke have indflydelse. Det I kan prøve er at installere
forfra og så prøve uden cmsorted. Det kan jo være det er den der laver ged i
det. Evt starte fra bunden og prøve uden patch (4.1.4), derefter med patch
og til sidst med CMsorted. På den måde kan I måske få udpeget problemet.

Mikael

Fra : Emil Jensen

Dato : 20-02-04 01:34

> [...]
> og til sidst med CMsorted. På den måde kan I måske få udpeget problemet.

Tak for dit forslag. Det vil jeg gøre i løbet af weekenden (godt der snart
er weekend)

Mvh

Emil