Dumt svin
Fra : Tommy

Dato : 19-02-04 22:04

Han skulle f......... selv have ørerne snittet af.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254766/

IKKE venlig hilsen
Tommy

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-02-04 22:36

"Tommy" skrev d. 19-02-04 22:04 dette indlæg :
> Han skulle f......... selv have ørerne snittet af.
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254766/
>
> IKKE venlig hilsen
> Tommy

Hej Tommy.

Ja fy for den lede helvede et sindsygt perverteret svin, der kan bare
tænke tanken, at klippe hundens ører af på den måde. Jeg kunne fandens
godt tænke mig at bruge svinet som figurant på stop, - bare uden
beskyttelse af nogen art !

Og ikke kun på et stop, - gerne 10 - 20 stykker lige i rap.

Hold op hvor det perverst og sygt. Jeg mangler ord.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-02-04 18:36

On Thu, 19 Feb 2004 21:35:51 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Og ikke kun på et stop, - gerne 10 - 20 stykker lige i rap.
>
>Hold op hvor det perverst og sygt. Jeg mangler ord.

ja og jeg kunne godt tænke mig at smøre ham ind i hanhundetis fra alle
de største rotweilere og schæfere jeg møder, lime lidt pels på ham,
lime godbidder fast på hans ører + et halsbånd og så gå igennem alle
de Københavnske hundeparker med ham håbe at der kommer nogle hunde og
boller ham bagfra, og så håbe på at møde nogle af de hanhunde der ikke
er styr over så de kan slås med ham, og bide ham i ørene hvis jeg
altså kan få lov til at låne ham efter han har været en tur igennem
din bidetræning ?

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Eifelvuf

Dato : 20-02-04 13:38

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 20-02-04 18:36 dette indlæg :

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med
en person, som har fuldt herredømme over dem.

Vi har en deal ! - den er jeg og vuffi HELT med på

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : René Kofoed

Dato : 19-02-04 22:57

"Tommy" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Han skulle f......... selv have ørerne snittet af.
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254766/
>
> IKKE venlig hilsen
> Tommy

Ja, eller noget der gør mere ondt, længere sydpå !!

Susanne.

Fra : Ann Nielsen

Dato : 19-02-04 23:02

Ja der burdes næsten udstedes "kørekort" til folk der vil have hund. Så man
forhåbentlig undgår sådan nogle GRRRRRRRRRRR mishandlere..... Han burde have
noget skåret af, evt. starte med ørerne, som hans egen hund har været
igennem! Dumme stodder!

Fra : I8NY

Dato : 20-02-04 00:38

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> noget skåret af, evt. starte med ørerne, som hans egen hund har været

Kørekort-til kamphunde.Det ville jeg bakke op om!
Lad os starte en underskriftindsamling.:)
Fordi jeg har indtryk af at folk der anskaffer sig en kamphund,mange gange
gør det af nogen højst suspekte
årsager-f.eks fascinationen af dræberen,hvilket tit, som i dette tilfælde
giver hunden(e) et trist liv.
Det er vel en lille fordom eller er det?

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket"
Ambrose Bierce
"Vort formål her i livet er ikke at føre hvores forehavende
igennem med held,men fortsat at fejle med humøret i behold"R.L.Stevenson

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-02-04 18:36

On Fri, 20 Feb 2004 00:37:53 +0100, "I8NY" <tul@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>giver hunden(e) et trist liv.
>Det er vel en lille fordom eller er det?

det er en stor fordom ! dem jeg kender der har kamphunderacer går
meget op i deres hunde, og passer godt på dem, og de ville helt
sikkert bestå et hundekørekort.

men jo de uheldige typer der køber kamphunde som potensforlængere, de
giver da hunden et trist liv, men det er det samme som alle dem der
købte rotweilere/schæfere af samme grund i 80erne ! så hvis det
nogensinde skulle komme igennem at man skulle have kørekort til visse
hunderacer, så ville taberne jo bare vælge en der ikke skulle kørekort
til ! det må du give mig ret i ?

og nej forbud hjælper heller ikke for så kommer der bare nye racer til
som er lovlige men måske endnu mere farlige ! der er eksempler i USA
hvor de har forbudt Pit Bull Terrieren der har disse tabere bare
kastet sig over rotweilere istedet ! og hvad har forbudet så hjulpet ?

og der er enda kommet helt nye endnu mere farlige racer til visse
steder i USA hvis du har læst om Hybridulve, så vil du finde ud af at
der pludselig er opstået en race der er langt mere farlig en en Pit
kan være ! og det er hvad der er kommet ud af et forbud i visse stater
! kan du så ikke give mig ret i at det ikke har været smart at forbyde
en race der, når folk bare istedet har kastet sig over rotweilere,
eller lavet hybridulve ?

Fra : I8NY

Dato : 20-02-04 22:40

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> det er en stor fordom ! dem jeg kender der har kamphunderacer går
> meget op i deres hunde, og passer godt på dem, og de ville helt
> sikkert bestå et hundekørekort.

Det er jeg glad for at høre.
Og jeg kan godt se alle dine pointer.(fordomme er af det onde)

Men jeg reagerer sådan fordi jeg frustreres over det
ligesom dig og alle andre herinde.
Altså -hvis man sidder og skærer ørene af en hund der
skriger af smerte og ikke får medfølelse for den,
så er der noget helt galt.
Men man kan nok kun bruge dette eks. til at glæde sig over at
man selv kan være med til at give èn hund et godt liv(altså ens egen):)

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd imod medmennesket"
Ambrose Bierce
"Dare you question my integretorr?!"
Cartman