MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Start/programmer- Alle programmer bliver v~
Fra : Lars

Dato : 19-02-04 21:44

Hej.
Førhen når jeg gik i start-programmer blev der kun vist de programmer jeg
bruger ofte, men nu viser XP alle programmer der er installeret, og det er
hele tiden.
Er det en fejl , eller er der et sted hvor det kan sættes op. Det skal siges
jeg har haft en del adware og spyware, som jeg nu er kommet af med.
Mvh Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-02-04 21:57

"Lars" <lars@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Førhen når jeg gik i start-programmer blev der kun vist de programmer jeg
> bruger ofte, men nu viser XP alle programmer der er installeret, og det er
> hele tiden.

Det lyder som om at du har brugt eller bruger "Klassisk version af menuen
start"
Højreklik på start vælg egenskaber
Hvis du er skiftet til "menuen start" er det så vidt jeg kan se ikke muligt
at bruge personlige menuer
Hvis du stadig bruger "Klassisk version af menuen start" så tryk på tilpas
og sæt flueben i "Brug personlige menuer"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars

Dato : 19-02-04 23:04

> [...]
> Hvis du stadig bruger "Klassisk version af menuen start" så tryk på tilpas
> og sæt flueben i "Brug personlige menuer"

Jeg bruger den klassiske version og der er flueben i "Brug personlige
menuer"
Mvh Lars