Bundkort til athlon 3200.
Fra : Lars Kim Pedersen

Dato : 19-02-04 20:47

Da jeg vil bygge mig en ny computer har jeg tænkt mig at investere i en
athlon 3200+. Hvilket bundkort vil I anbefale? Helst med henblik på
pris/ydelse.

Lars P.

Fra : LCO

Dato : 19-02-04 23:48

"Lars Kim Pedersen" skrev i en meddelelse
> Da jeg vil bygge mig en ny computer har jeg tænkt mig at investere i en
> athlon 3200+. Hvilket bundkort vil I anbefale? Helst med henblik på
> pris/ydelse.

Du skriver ikke så meget om, hvad du ellers har af HW, men jeg vil til
enhver tid anbefale dette:
Gigabyte GA-7NNXP (ATX), som har ALT. Det koster ca. 1300,-.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39966

Er det i overkanten kan du vælge Gigabyte GA-7N400 Pro 2, det koster ca.
900,-
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=49712

Eller Abits ABIT AN7 (ATX), til ca. 860,-.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51006

Alle tre gode mb, med 7NNXP som en klar farvorit.
Mvh.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-02-04 15:09

"Lars Kim Pedersen" <larskim@email.dk> skrev i en meddelelse news:c133qu$c76

> Da jeg vil bygge mig en ny computer har jeg tænkt mig at investere i en
> athlon 3200+. Hvilket bundkort vil I anbefale? Helst med henblik på
> pris/ydelse.

Jeg vil anbefale dette bundkort til 589,-

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22566

Det er ligeså godt (eller endda bedre) end dyrere Nforce2 bundkort. Jeg
byggede et PC til min søster med dette bundkort, og det har virkeligt vist
sig at være pengene værd.

Fra : Lars Kim Pedersen

Dato : 20-02-04 16:01

Tak skal I have. Jeg har kigget på Asus og Aopen kort men havde brug for
lidt flere indput. Det har jeg fået nu og vil tjekke jeres forslag ud. Mvh
Lars P.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-02-04 16:34

> [...]

> lidt flere indput. Det har jeg fået nu og vil tjekke jeres forslag ud. Mvh

Fandt en anmeldelse af bundkortet:

http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1789