Penisringe
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 19:42

Davs gruppe

Hvad er jeres erfaring med penisringe?

Alternativer til de dyre penisringe man kan købe?

Ha' det god

Niller

Fra : Rex

Dato : 19-02-04 21:00

On Thu, 19 Feb 2004 19:42:22 +0100, "Niller" <_> wrote:

>Davs gruppe
>
>Hvad er jeres erfaring med penisringe?
>
>Alternativer til de dyre penisringe man kan købe?
>
>Ha' det god
>
>Niller

Hej Niller
Jeg bruger selv penisringe og kan vamt anbefale det, jeg har dem af
metal og så et pat stykker af gummi
man kan få nogle af hård gummi dem skal du ikke bruge de kan give
brændmærker, men dem af metal der kanone,
jeg har også nogle af blød gummi og de han varmt anbefales da de kan
sætte alle steder og lægges dobbelt omkring nosserne det er rigtig
fedt. og de er ikke så dyrer,
hvis man sætter dem ude i spidsen af pikken så har begge parter noget
ud af det også

Hilsen Rex
sjrex@hotmail.com

Fra : Peter

Dato : 21-03-04 00:28

> Hej Niller
> Jeg bruger selv penisringe og kan vamt anbefale det,

Hej Rex

det er muligvis et dumt spørgsmål men: hvordan får man en penisring af
og på? Især når pikken er stiv. Og hvad gør det for én? Jeg mener
forstærker det orgasmen eller ?

Peter