tom tom2 Europa/Italien
Fra : Trix

Dato : 19-02-04 19:24

Nogen der ved hvor TomTom2 Europapakken kan erhverves billigt.
Det er specielt Italien jeg er interesseret i.

Jeg ved Kvickly havde pakken på tilbud en overgang, men jeg var desværre
ikke hurtig nok.

Hilsen Torben

Fra : Brizz

Dato : 19-02-04 19:48

> Nogen der ved hvor TomTom2 Europapakken kan erhverves billigt.
> Det er specielt Italien jeg er interesseret i.
>
> Jeg ved Kvickly havde pakken på tilbud en overgang, men jeg var desværre
> ikke hurtig nok.

Jeg er rimelig sikker på de kan hjælpe meget bedre i
news:dk.teknik.staellit.navigation gruppen

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

P.S. Hold øje med bilka

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 20:01

Hejsa

Du kan købe pakken i Merlin og i Bilka for 499,- på tilbud lige nu! Samme pris som
kvickly havde den til. Jeg er temmelig sikke på at du ikke kan finde den billigere
nogen andre steder.
Har selv lige købt den og den funker fint!!

Best regards.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 21:40

> [...]
billigere
> nogen andre steder.
> Har selv lige købt den og den funker fint!!

Nå har du da lige været i Italien

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Trix

Dato : 19-02-04 21:51

Klip
> [...]
billigere
> nogen andre steder.
> Har selv lige købt den og den funker fint!!

Hvor længe er det siden du har købt den.
Har været inde på hhv. Bilka og Merlins hjemmeside, men har ikke kunne finde
pakken.

/Torben