"At leve" i aften på DR1
Fra : K.N.

Dato : 19-02-04 18:38

Hvis man kan holde ud at høre på sproget, kan jeg klart anbefale den
kinesiske film "At leve" i aften kl. 22.30 på DR1.
En fængslende og velfortalt historie om held i uheld i form af en families
sociale nedtur lige før revolutionen. Absolut en af de bedste kinesiske film
jeg har set.

/ K.N.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-02-04 18:41

K.N. skrev:

> Hvis man kan holde ud at høre på sproget, kan jeg klart anbefale den
> kinesiske film "At leve" i aften kl. 22.30 på DR1.

Tak for tippet!

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"An argument is a connected series of statements intended to establish

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-02-04 00:41

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev:

>K.N. skrev: [...]

>Tak for tippet!

Det samme siger jeg. En meget dejlig film.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Per

Dato : 20-02-04 14:52

"K.N." <invalid@no.Mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> sociale nedtur lige før revolutionen. Absolut en af de bedste kinesiske

Tak, jeg vil programmere parabolen til at optage den :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-02-04 15:07

"Per" <no@sorry.com> escribió

> Tak, jeg vil programmere parabolen til at optage den :)

Du skal nok nærmere programmere din DeLorian, da KNs indlæg er fra igår.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Agricola

Dato : 20-02-04 19:43

> Du skal nok nærmere programmere din DeLorian, da KNs indlæg er fra igår.

Heh, good one!!