Fuldskræm video på nokia
Fra : Sab

Dato : 19-02-04 17:41

Hej

Er der nogen der kender et program, der kan lave film til nokia til visning
i fuldskærm altså 208*176 ?

Jeg har selv mpegable x4 live, men det kan jeg ikke få til at virke, det kan
være, det bare er indstillingerne, det er galt med, men lave film i den
rigtige størrelse, der virker, kan jeg ikke.

Desuden har jeg nokia multimedia converter 2,0. Men i denne kan man kun lave
størrelsen 144*176, hvilket ikke bliver så godt, som det kunne på fuldskærm
med 208*176.

Sabine

Fra : L@rs

Dato : 22-02-04 14:02