MS Windows
briani 27239
værktøj til registreringsdatabase
Fra : tommy olesen

Dato : 19-02-04 17:18

hej, er der nogen der kan anbefale et stykke software der kan rense ud i min
registreringsdatabase... jeg kunne da også godt tænke at høre om I synes de
gør et godt job og hvor sikre de er ?

mvh, tommy

Fra : goofy

Dato : 19-02-04 18:09

Hejsa
"tommy olesen" <tho@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rense ud i min
> registreringsdatabase... jeg kunne da også godt tænke at høre
bl.mange Regcleaner, jv16 pover tool
Bruger selv J16 pover tool med stor succes

Steen

Fra : tommy olesen

Dato : 19-02-04 22:27

> bl.mange Regcleaner, jv16 pover tool
> Bruger selv J16 pover tool med stor succes

pover tool ? den synes jeg ikke at jeg kan finde noget om

mvh, tommy olesen

Fra : Mikkel

Dato : 19-02-04 22:41

tommy olesen wrote:
> [...]

JV Power Tools
www.jv16.org

Kan anbefales.

Mikkel

Fra : goofy

Dato : 20-02-04 16:07
Fra : Lars

Dato : 19-02-04 21:43

> [...]
min
> registreringsdatabase... jeg kunne da også godt tænke at høre om I synes

Jeg sværger lidt til en kombination af EasyClean og RegCleaner.

EasyCleaner tager lidt for meget med i udrensningerne og RegCleaner tager
kun det du vælger og viser ikke alt.

Lars

Fra : kk

Dato : 20-02-04 13:40

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Jeg sværger lidt til en kombination af EasyClean og RegCleaner.
>
> EasyCleaner tager lidt for meget med i udrensningerne og RegCleaner tager

RegSupreme, som kan hentes på: www.macecraft.com
Det er ret nyt, og i familie med de før nævnte.
mvh.
kk