Redspot vs. Trådløs netværk
Fra : morten

Dato : 19-02-04 16:11

Jeg har netop fået mulighed for at benytte mig af www.redspot.dk som
udbyder. Jeg kan forstå at der kun er garanteret modtagelse af signale på
"gårsiden" af min ejendom. Jeg søger derfor en løsning der kan bruges
trådløs i hele lejligheden, samt forbinde mig til min printer.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-02-04 17:01

"morten" <morten@fake.dk> wrote in message
> [...]
> "gårsiden" af min ejendom. Jeg søger derfor en løsning der kan bruges
> trådløs i hele lejligheden, samt forbinde mig til min printer.

En bridge til at modtage signalet og så et AP evt med router hvis kun 1 Ip
til rådighed.

Fra : dyrbye

Dato : 25-02-04 10:55

"morten" skrev d. 19-02-04 16:11 dette indlæg :
> [...]

> "gårsiden" af min ejendom. Jeg søger derfor en løsning der kan bruges
> trådløs i hele lejligheden, samt forbinde mig til min printer.

Har du fået det installeret?

Virker det?

Hilken hastighed har du valgt?

http://www.kandu.dk/