tekst fil i newsticker
Fra : anders henriksen

Dato : 24-04-01 15:23

jeg sidder og skal lave en newticker, jeg har *.class filen. til denne
newsticker skal der skrives en tekst i en *.txt fil som man ønsker skal
rulle gennem newticker boksen. Jeg har skrevet følgende tekst:

Siden er blevet|opdateret|Billedarkivet er|blevet sat i drift|Klik på linket
til|billedarkivet|i navigations|menuen

Dette har virket med den tekst.txt fil der hørte med newsticker.class filen,
men jeg har desværre smidt denne tekst.txt fil til sletning og kan ikke
finde den igen(derfor kan jeg ikke vise den her som eks.) Jeg vil
selvfølgelig gerne kunne vise mine egne beskeder frem for dem i eksempel
filen.

Det store problem er at teksten ikke kommer frem i min applet når jeg loader
hjemmesiden i iexplorer.

Jeg har det meget stærkt på fonemmelsen at det er i den tekst.txt fil jeg
har lavet at der er en fejl i, måske har jeg ikke helt forstået reglerne for
at skrive i en sådan tekst fil når det gælder fremvisning af tekst i en java
applet.

Er der nogle som kan forklarer dette, evt. hvad det er jeg gør forkert..

hilsen

anders henriksen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-01 18:27

Tue, 24 Apr 2001 16:22:32 +0200, skrev "anders henriksen"
<anhen90@hotmail.com>:

>Er der nogle som kan forklarer dette, evt. hvad det er jeg gør forkert..

Prøv at uploade siden med classfil og *.txt, så kan vi sikkert finde
en løsning, ellers er det umuligt at hjælpe.

Men normalt skal text, da bare stå
som du vil have den til at se ud.

Du har iøvrigt postet dit indlæg i flere grupper, det er normalt ikke
nødvendigt.

Hvis man endelig vil, så bør man X-poste og lave fit til den mest
relevante gruppe.

Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.