MS Windows
briani 27239
Mus, scrollwheel fokus..
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 19-02-04 15:18

Hejsa..

Jeg har netop reinstalleret min windows 2000 efter et problem med
en defekt ramklods. Originalskiven til min optiske Microsoft
IntelliMouse Explorer indeholder ikke en driver til win2000, så
jeg jagtede lidt rundt på MS' side indtil jeg fandt en der kunne
bruges.

Det jeg savner nu, er at hjulet på musen scroller det vindue
pointeren befinder sig i. Når jeg læser news, har min newsreader
tre vinduer, et med gruppenavne, et med en oversigt over indlæg og
et med teksten i det indlæg jeg nu engang har valgt. Tidligere
kunne jeg blot pege i det felt/vindue jeg ville have scrollet, men
nu fortsætter scrollhjulet med at virke i det sidste vindue jeg
har haft klikket i, i stedet for at scrolle der hvor jeg peger.

Newsreaderen er Netscape 4.8

Tweakui kan lave sådan noget autoraise, men det er ikke det jeg
søger. Når jeg slår det til kan jeg skifte mellem forskellige
programmer uden at klikke, men Netscape er stadig ligeglad med
hvor jeg peger internt i programmet.

Nogen der har en ide til om det er et Netscape problem, et
mousedriver problem eller noget helt andet?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-04 00:23

Hvis det er version 5 af driveren er det der problemet ligger.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-02-04 20:42

Jens Peter Karlsen wrote:

> Hvis det er version 5 af driveren er det der problemet ligger.

Den hedder IP5_0ENG.exe, så der er noget der tyder på du har ret.
Findes der en nyere eller skal jeg lede efter en ældre?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-02-04 21:25

Thomas Strandtoft wrote:

> Den hedder IP5_0ENG.exe, så der er noget der tyder på du har ret.
> Findes der en nyere eller skal jeg lede efter en ældre?

Jeg har fundet en 4.1 og en 4.12, men ingen af dem vil fungere med
win2000.. Jeg må nok vente på en 5.1 eller hvad den nu kommer til
at hedde..

--
Hygge..
Thomas