Hund spiser afføring
Fra : Thomas V.

Dato : 19-02-04 12:50

Hej.
Når jeg leger med min hund ude på en åben plads, stopper han tit op og
begynder at spise afføring fra de harer som selvfølgelig også er der.
Jeg er noget bekymret og han ikke kan få nogle sygdomme eller meget
dårlig mave. Han har gjort det 3 gange nu, så jeg er stoppet med at
lege med ham der.
Er der nogen her, som har noget erfaring med mit problem, eller ved om
han tager skade af det.
Hilsen Thomas

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-02-04 16:17

"Thomas V." skrev d. 19-02-04 12:50 dette indlæg :
> [...]
> lege med ham der.
> Er der nogen her, som har noget erfaring med mit problem, eller ved om

Hej Thomas.

Det er bare en forbasket dårlig vane, som du skal korrigere for
nu.......

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lou

Dato : 19-02-04 19:11

Hej..

Ja, det tror jeg at alle der går tur hvor der er harer, rådyr og for
den sags skyld katte der har prøver
Jeg tror ikke der er noget at gøre ved det, det må jo smage godt i en
hundemund !

De kan jo nok godt få orm af det, så jeg holder så vidt muligt min
hund fra det...han er nu ikke så slem til det , når han har fået et
NEJ!!! men følgelig kan de jo blive fristet, som hold slanke kurstster
i en slik butik...

mvh
Lou

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 19-02-04 19:25

Vil lige gøre opmærksom på at hjerteorm til dels kommer fra snegle, hvilke
vilde dyr godt kan li at spise.

Så det er nok bedst at holde sig lidt fra deres afføring

Fra : Lou

Dato : 20-02-04 13:24

"Camilla Panduro Knudsen" <millaFJERN@jyde.dk> wrote in message news:<4034ff26$0$95019$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Vil lige gøre opmærksom på at hjerteorm til dels kommer fra snegle, hvilke
> vilde dyr godt kan li at spise.
>
> Så det er nok bedst at holde sig lidt fra deres afføring

Hej...

Det der med hjerteorm, er det ikke kun i Bernstorffparken i Gentofte
de er registreret, som smittende hunde - det mener jeg at der var
noget om da det var fremme ?
mvh
Lou

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 20-02-04 13:36

Aner det ikke, men der var på et tidspunkt en artikkel i BT hvor de beskrev
smittefaren ved hjerteorm..

Har desværre smidt linket væk...

Men der stod at snegle var den oprindelige grund? ?

ret mig hvis jeg tager fejl