Styretøj på Nissan
Fra : Steen

Dato : 19-02-04 08:01

Hej .
Min kollega har en Nissan Cerry fra 83.
Den føles tung i styretøjet. Dækkene er ny, tandstang, bærekugler og
styrekugler er skiftet, men intet har hjulpet.
Hvad kan ellers være galt.
Kan en sporing evt. afhjælpe problemet?
Steen

Fra : Max

Dato : 19-02-04 08:35

> [...]
> Den føles tung i styretøjet. Dækkene er ny, tandstang, bærekugler og
> styrekugler er skiftet, men intet har hjulpet.

Er den ikke blevet sporet efter bære- og styrekugler er skiftet?

/Max

Fra : Steen

Dato : 19-02-04 08:43

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er den ikke blevet sporet efter bære- og styrekugler er skiftet?
>
> /Max

Nej det er den ikke.Værksted i morgen.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-02-04 08:38

"Steen" <steen39@hotmail.com> skrev :

>Hvad kan ellers være galt.

lufttryk i dæk , eller noget ratstammebøsning ?

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Mikkel

Dato : 19-02-04 21:00

Hey...
Øhh... JA en bil SKAL spores efter udskiftning af bærekugler og styrekugler ellers
vil bilen ikke køre optimalt.

Hilsen Mikkel

"Styretøj på Nissan"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.164.74.161)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 19-02-04 21:45

"Steen" <steen39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den føles tung i styretøjet. Dækkene er ny, tandstang, bærekugler og
> styrekugler er skiftet, men intet har hjulpet.

En mulighed kunne være et kardankryds på ratstammen der gåtr trægt.

MVH Niels