Bruce igen igen
Fra : Tue Linder

Dato : 24-04-01 14:20

Hej gruppe.Jeg er mest glad for det han lavede i 70'erne,så jeg efterlyser
en koncert-cd fra den gang.Er der udgivet noget?
Jeg har hørt den 5-dobbelte hvor der er koncerter fra den tid.Men jeg søger
noget mere.Det må også gerne være video.
Er du bekendt med noget af Bruce fra dengang må du gerne sende mig en
mail,tak.Venlig hilsen tue

Fra : Deaster

Dato : 24-04-01 14:52

Tue Linder <tue.linder@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
> noget mere.Det må også gerne være video.
> Er du bekendt med noget af Bruce fra dengang må du gerne sende mig en

Jeg har lige købt en dobbelt DVD med Springsteen, den hedder vist noget med
The complete video collection 1978-2000, det er total fed. Både med AC-3 og
alm. stereo lydspor, som lyder klart bedst. Den 5 dobbelte du nævner må være
på bånd eller LP, cd'erne fylder 3 styk, og det er efter min mening den
bedste cd der nogensinde er lavet.
Du har vel købt den nye cd fra New York, der er også en delt gammel
materiale på.?

Mvh
Jesper (Deaster)

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 24-04-01 15:00

In <9c3umg$71j$1@news.inet.tele.dk> "Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk> writes:

>Hej gruppe.Jeg er mest glad for det han lavede i 70'erne,så jeg efterlyser
>en koncert-cd fra den gang.Er der udgivet noget?

Ikke officielt, men der er kommet mange bootlegs.
Se http://www.brucelegs.com/ for en oversigt over de fleste af dem.

Paa nyhedsgruppen rec.music.artist.springsteen er der nogle gange et
bruce tree, hvor man kan faa fat i bootlegs med bossen uden at man skal
have noget selv i forvejen.
Kig evt. ogsaa paa http://joossse.org/

Mvh
Martin

Fra : kunuk

Dato : 26-04-01 22:00

LIVE 1975-1985 er ganske rigtigt en 5-dobbelt LP-boks, men den er udgivet på
3 cd'er.