http://www.netomia.dk/SexStarz/
Fra : Kevin Simpson

Dato : 18-02-04 22:28

Nyt sted den kan hentes

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-02-04 22:25

On Wed, 18 Feb 2004 22:28:13 +0100, "Kevin Simpson"
<zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> wrote:

>Nyt sted den kan hentes

Nopes, for det er også lukket
Flemming Jacobsen

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-02-04 00:35

HAr en af jer en tidsmaskine?

Fra : Peter

Dato : 19-02-04 02:02

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Nopes, for det er også lukket
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Prøv igen på:
http://www.netomia.dk/SexStarz/

eller
http://www.hol.dk/downloads.asp?Kategori=Diverse&id=1050

Peter

Fra : A

Dato : 20-02-04 12:27

> eller
> http://www.hol.dk/downloads.asp?Kategori=Diverse&id=1050

Jeg har lige hentet den på det overstående link men når jeg åbner winzip og
tager start filen bliver skærmen bare sort, men jeg kan godt åbne de enkelte
filer for sig, er der nogen der ved hvad problemer kan være??

Mvh. H.

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-04 02:50

In article <11m73012vjp41c8m7cpc9e0tr8k5v0aa4i@4ax.com>, praetorian
[NoSpam]@tnfs.dk says...

> Nopes, for det er også lukket

De er bare også belejret af skatteydere som gerne vil have noget for
pengene. Website er helt "slashdottet" -dvs kørt i knæ fordi så mange
gerne vil ind.

Det er synd ingen af det mennsker kender til BitTorrent - en bittorrent
server virker næsten modsat af et normal site: Jo flere som downloader
på en gang jo hurtigere går det (fordi de alle deles om opgave)

http://bitconjurer.org/BitTorrent/

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-02-04 12:43

> [...]
> server virker næsten modsat af et normal site: Jo flere som downloader
> på en gang jo hurtigere går det (fordi de alle deles om opgave)

Bedste fildelingsprogram der er kommet, virkeligt godt

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-02-04 18:48

On Thu, 19 Feb 2004 02:49:38 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>server virker næsten modsat af et normal site: Jo flere som downloader
>på en gang jo hurtigere går det (fordi de alle deles om opgave)

Hvordan får man det så lige til at sige at man har noget man vil dele?
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-04 21:41

In article <fmt930t6jjqlj9s5471nhnqd1vgeteb4uj@4ax.com>, praetorian
[NoSpam]@tnfs.dk says...

> Hvordan får man det så lige til at sige at man har noget man vil dele?

Der er instruktioner med. Men det er forkert at kalde det et fildelings
program. Det er ikke som kazaa, det er beregnet på enkelte større
downloads, hvor man kan sætte websider og server op etc. (Der med ikke
være sagt at der ikke er mange som bruger det til tv og film - men prøv
at google efter det *G*)

Fra : Klaus G.

Dato : 20-02-04 15:50

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> wrote in message
> Nyt sted den kan hentes

Jeg kan da godt smide den i dk.binaer hvis det var noget?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Babba-Papa

Dato : 20-02-04 22:19

Der var engang en bruger ved navn "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> der skrev:

>"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> wrote in message
>>
>Jeg kan da godt smide den i dk.binaer hvis det var noget?

Tak, gerne..... CyberCity har lige øget min båndbredde med 25%
(1536 -> 2048 kbps) gratis.
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Geile Alte Frauen

Dato : 21-02-04 15:44

look:

solarium-24.de.vu