Dominans?
Fra : Poul H.

Dato : 18-02-04 21:44

Hej

Min kæreste og jeg har ofte diskuteret om, der er flest kvinder eller mænd
der tænder på dominans.

(her tænker vi på blid dominans - håndjern, smæk i måsen m.m. - og manden
som den dominerende)

Vi er ganske uenige om spørgsmålet. (jeg selv tror der er et overtal af
mænd)

Hvad tror i?

Mvh.

Poul

Fra : Jane

Dato : 19-02-04 10:10

On Wed, 18 Feb 2004 21:44:02 +0100, "Poul H." <mdui@dhjd.dk> wrote:

> [...]
>som den dominerende)
>

>Vi er ganske uenige om spørgsmålet. (jeg selv tror der er et overtal af

Jeg tror det er mere almindeligt for kvinder at længes efter en stærk
mand, og selvom det ikke direkte er seksuel dominans, så tror jeg det
er nogle af de samme følelser, hvor manden er den, der bestemmer.Så
måske kvinder mere får dækket behov ind ad den vej i parforholdet. Men
jeg ved ikke om mænds dominans mere kræver en kontant håndgribelighed?
Altså med kroppen og redskaber.

MVH Jane

Fra : Gitte

Dato : 19-02-04 10:49

> [...]
>som den dominerende)
>

>Vi er ganske uenige om spørgsmålet. (jeg selv tror der er et overtal af

Nu skriver du jo tænder på dominans.... Og så tror jeg egentlig ikke
der er den helt store forskel på mængden af mænd og kvinder.
Hvis du derimod havde skrevet at tænde på at dominere, så tror jeg der
er flest mænd.
Sådan at forstå, at jeg tror der er flere mænd end kvinder, der tænder
på at dominere sin partner. Men at der også er mange kvinder, der
tænder på at blive domineret.
Men selvfølgelig forekommer det også med omvendt fortegn, at mænd
tænder på at blive domineret af en kvinde, og kvinder der tænder på at
dominere en mand - jeg tror bare ikke det er helt så
almindeligt/udbredt....

MVH
Gitte

Fra : Andropov

Dato : 19-02-04 10:55

"Poul H." <mdui@dhjd.dk> wrote in message news:<nfmdnbEA8tsNU67dRVn-

> [...]
> som den dominerende)
> Vi er ganske uenige om spørgsmålet. (jeg selv tror der er et overtal af

Jeg tror såmænd at der også er mange mænd som tænder på blid dominans.
Problemet er blot at kvinder måske ikke er så gode til at dominere....

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-02-04 10:51

[Poul H. | Wed, 18 Feb 2004 21:44:02 +0100]

>Min kæreste og jeg har ofte diskuteret om, der er flest kvinder eller mænd
>der tænder på dominans.

Hvordan folk tænder (i deres egen fantasi) er svær at måle, men hvis du
f.eks. kigger på dem der melder sig ind i en forening som f.eks. SMil er
det måske mindre præcist, men mere håndgribeligt.

For år tilbage har SMil haft en overvægt af mænd, men i løbet af de
sidste år er det blevet ændret, således at mængden af mandlige og
kvindelige medlemmer er nogenlunde lige.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Lady ESe

Dato : 19-02-04 14:59

Hej

I Sm kredse siger man at der er ca. 10 tøser for hver Herre *SS*

Mvh.

Lady ESe

---

Fra : Lady ESe

Dato : 19-02-04 15:00

ups - det skulle selvfølgelig være 10 Herrer for hver tøs - sorry

---

Fra : Lady ESe

Dato : 19-02-04 15:03

Hej
I Sm kredse siger man at der er ca. 10 Herrer for hver tøs *SS*

---

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-04 04:06

"Lady ESe" <lady@esenet.dk> wrote in message
> I Sm kredse siger man at der er ca. 10 Herrer for hver tøs *SS*

SM-kredse kender kun dem, der er til hjælpemidler

De mange parforhold hvor kvinden styrer manden ved skænderier, tillært
hjælpeløshed og "ikke i aften skat, jeg har hovedpine" og dermed vinder i
alle sine herskerindespil, er langt vigtigere,
Og her er det nok også matriarkatets magt der dominerer, måske ti til een.

Kvinder sidder jo på en guldgrube. Kan føde. Mænd er rastløse, drevet af
deres sædblærespænding og behov for ros.

Islams matriarkat rummer nok nogle få der styrer, og ikke er spor
undertrykte, og dem med slør spiller et listigt spil. Nogle få af dem er
tabere og stenes, æresdræbes.

Fra : Paul

Dato : 20-02-04 12:48

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> alle sine herskerindespil, er langt vigtigere,
> Og her er det nok også matriarkatets magt der dominerer, måske ti til een.

*hehe* Der er en stor portion sandhed i ovenstående.
Det er bare så indgroet hos mange, at de opfatter deres egen situation som
normal.

> Kvinder sidder jo på en guldgrube. Kan føde. Mænd er rastløse, drevet af
> deres sædblærespænding og behov for ros.

Hurra for fantasien og højre hånd!

> Islams matriarkat rummer nok nogle få der styrer, og ikke er spor
> undertrykte, og dem med slør spiller et listigt spil. Nogle få af dem er
> tabere og stenes, æresdræbes.

I princippet er der ikke stor forskel på kvinder og mænds indbyrdes forhold
uanset hvor i verden man befinder sig.
Men, der er forskel på hvordan det udmøntes rent praktisk i hverdagen.

M.v.h.

Paul

Fra : Rex

Dato : 19-02-04 21:12

> [...]

>som den dominerende)
>

>Vi er ganske uenige om spørgsmålet. (jeg selv tror der er et overtal af

Hej Poul
Jeg kan kun tale af egen erfaring, herhjemme giver vi begge hinanden
smæk m.m.
Men når er det mig der får smæk, bindes fast med starin m.m. så er det
kun mig der domineres den dag...
hvis hun skal domineres bliver det så en anden dag det blandes aldrig
sammen.

Men deet er da fedt at blive domineret af en kvinde og så blive bundet
fast og være helt i hendes magt og mærke smerten m.m.

Hilsen Rex
sjrex@hotmail.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-02-04 14:36

> [...]
>
> Men deet er da fedt at blive domineret af en kvinde og så blive bundet
> fast og være helt i hendes magt og mærke smerten m.m.

Jeg må indrømme at også jeg bliver ekstremt tændt ved tanken om at blive
domineret af en kvinde. Bare tanken om at blive hendes slave kan gøre mig
helt stakåndet.

Fra : Rex

Dato : 22-02-04 18:13

On Fri, 20 Feb 2004 14:36:14 +0100, "Peter Jensen" <555@get2net.dk>
wrote:

>Jeg må indrømme at også jeg bliver ekstremt tændt ved tanken om at blive
>domineret af en kvinde. Bare tanken om at blive hendes slave kan gøre mig
>helt stakåndet.

Nemlig Peter kender det godt...*SF*
Hilsen Rex
sjrex@hotmail.com