MS Windows
briani 27239
WIN XP iconer
Fra : N´far

Dato : 18-02-04 20:09

Hej alle,

nu har jeg lige hentet nogle flotte iconer fra nettet, men hvordan kan jeg
nu omformatere dem, så at de er brugbart som icon under XP?
De hedder fx. "l33t_DES_trashiconfull3" el. også "l33t_DEV_hwinfo".
Mvh.

Fra : Leo.E

Dato : 19-02-04 10:19

"N´far" <nomail@herepls.dk> wrote in message news:<4033b836$0$95097$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> nu omformatere dem, så at de er brugbart som icon under XP?
> De hedder fx. "l33t_DES_trashiconfull3" el. også "l33t_DEV_hwinfo".

Et link til siden ville hjælpe;)
Leo

Fra : N´far

Dato : 19-02-04 11:35

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "N´far" <nomail@herepls.dk> wrote in message

> Et link til siden ville hjælpe;)
> Leo

Okay...
http://www.gentoo.org/dyn/icons.xml

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-02-04 13:38

Omdøb dem til *.ico
Husk at slå visning af kendte filtyper til først, ellers kan du ikke
gøre det.

Fra : N´far

Dato : 19-02-04 18:30

> Omdøb dem til *.ico
> Husk at slå visning af kendte filtyper til først, ellers kan du ikke
> gøre det.
Hvor gør jeg det henne?

Fra : N´far

Dato : 19-02-04 19:27

"N´far" <nomail@herepls.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Hvor gør jeg det henne?
> Mvh

Nu har jeg "omdøbt" et fil og stifinderen siger, at det er et Icon, men kan
alligevel ikke bruge det. Hvad gør jeg ???
( Hjælp! )

Fra : N´far

Dato : 19-02-04 22:17

Fandt ud af det. Skal bare gemme iconerne som .bmp, når jeg henter dem og så
duer det..
Takker alligevel for hjælpen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-04 00:19