Hvad er en læderstue værd?
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 19:58

halløj

hwa bør en brugt recaro læderstue koste og er det værd at sidde i?
jeg påtænker at byde på en koskindsstue til min mondeo men vil lige høre om
det er pengene værd?

mon det evt. er muligt at flytte mine sideairbag over i recaro skindet uden
at det koster kassen?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53955&item=2459676867

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-04 20:04

Hej!

Tom wrote:

> hwa bør en brugt recaro læderstue koste og er det værd at sidde i?
> jeg påtænker at byde på en koskindsstue til min mondeo men vil lige høre om
> det er pengene værd?

Tja, når du nu ikke kan få det til at passe vil jeg gerne købe det billigt
til min Escort. Dér er nemlig ikke sideairbag :)

Ahem, det ser lækkert ud - håber det kan tilpasses din slæde.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-02-04 20:18

> hwa bør en brugt recaro læderstue koste og er det værd at sidde i?

Helt sikkert - ser rigtig godt ud! Det skal være HELE kabinen du køber
ellers er det ikke lige så gennemført ;) Prisen på en komplet mint
læderkabine til en Ford Sierra Cosworth ligger normalt omkr. GBP 400.

> jeg påtænker at byde på en koskindsstue til min mondeo men vil lige
> høre om det er pengene værd?

At købe.

> mon det evt. er muligt at flytte mine sideairbag over i recaro
> skindet uden at det koster kassen?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53955&item=2459676867

Det tror jeg bestemt ikke du skal satse på...

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 20:48

> Helt sikkert - ser rigtig godt ud! Det skal være HELE kabinen du køber
> ellers er det ikke lige så gennemført ;) Prisen på en komplet mint
> læderkabine til en Ford Sierra Cosworth ligger normalt omkr. GBP 400.

Tja hvis jeg køber stuen, så kommer jeg jo egentlig til at mangle
midterarmlæn i gedeskind. (mit er jo kun i stof).
De er allerede oppe på 83 Euro for det midterarmlæn som sælgeren åbenbart
sælger for sig selv

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-02-04 20:50

> Tja hvis jeg køber stuen, så kommer jeg jo egentlig til at mangle
> midterarmlæn i gedeskind. (mit er jo kun i stof).
> De er allerede oppe på 83 Euro for det midterarmlæn som sælgeren
> åbenbart sælger for sig selv

Læs lige hvad du skriver.... 83 EUR (er klar over det måske stiger til lidt
mere), men det er sgutte så meget! Køb hele lårtet.. skriv til sælger at du
er interesseret i at give en god pris for det hele og det er lettere når
tingene skal sendes til den samme person :)

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-02-04 20:54

> [...]
> til sælger at du er interesseret i at give en god pris for det hele
> og det er lettere når tingene skal sendes til den samme person :)

Har lige kigget igen.. du skal da også ha' noget af det andet gejl -
instrumentbord i karbon look og runde forlygter (NIIICE!) :)

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 21:13

> Har lige kigget igen.. du skal da også ha' noget af det andet gejl -
> instrumentbord i karbon look og runde forlygter (NIIICE!) :)

Jo jo det ser knagme spændende ud med de blå instrumenter og ST200
gearknoppen. Men de runde lygter er jo ikke HID
Hvis jeg vil købe det, så henter jeg det selv, det er ikke så langt fra min
bopæl.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-02-04 21:31

Tom wrote:
> halløj
>
> hwa bør en brugt recaro læderstue koste

En del-læder stue som denne, som oven i købet er syet sammen efter en skade,
bør vel ligge mellem 3000 og 4000 kr max.

> og er det værd at sidde i?

Ja, Recaro er okay (med eller uden læder)

> jeg påtænker at byde på en koskindsstue til min mondeo men vil lige
> høre om det er pengene værd?

Hvis det er læder man vil ha', så er det vel (afhængigt af prisen) pengene
værd.

> mon det evt. er muligt at flytte mine sideairbag over i recaro
> skindet uden at det koster kassen?

Det skulle vel ikke være helt umuligt, da der jo netop har været airbags i
sæderne før.
Man skal muligvis en tur forbi en saddelmager (eller lignende) for at få det
syet pænt igen.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 21:36

> En del-læder stue som denne, som oven i købet er syet sammen efter en
skade,
> bør vel ligge mellem 3000 og 4000 kr max.

ææææææv har lige været ude og beglo min egen stofstue og opdager i mørket at
instrumentpanel, airbagplade i passagerside og handskerum er i en blålig
farve som ikke kommer til at passe med det sorte ST200 look (

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-02-04 21:40

Tom wrote:

> [...]
> mørket at instrumentpanel, airbagplade i passagerside og handskerum
> er i en blålig farve som ikke kommer til at passe med det sorte ST200

Ikke noget som en sort spray dåse ikke kan klare
Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 07:55

> [...]
> instrumentpanel, airbagplade i passagerside og handskerum er i en blålig
> farve som ikke kommer til at passe med det sorte ST200 look (

Foliatec har noget interiør maling, det virker OK.

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 08:05

> Foliatec har noget interiør maling, det virker OK.

Virker det godt nok til at man kan købe sig en bil med rødt læder - og så
forvente, at den kommer til at ligne en kabine, der har været sort, siden
bilen forlod fabrikken....?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 17:57

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> [...]
> forvente, at den kommer til at ligne en kabine, der har været sort, siden

Arhh det ved jo nu ikke, men der fåes en række andre produkter til
farveskift på læder, jeg har engang set en demo i Silvan hvor en slidt grøn
læderhynde blev sort, det så OK ud. Der blev ikke en tyk overflade, det var
ej heller fedtet.

Men jeg har set Foliatec anvendt på instrumentbordet og dørsider på flere
Concours biler ved træf i Germanien, og det så bestemt OK ud.

/Claus.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-02-04 18:49

> Men jeg har set Foliatec anvendt på instrumentbordet og dørsider på flere
> Concours biler ved træf i Germanien, og det så bestemt OK ud.

Ok...

Germanien.. He-he..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 20:57

> [...]
om
> det er pengene værd?
>
> mon det evt. er muligt at flytte mine sideairbag over i recaro skindet

øv jeg fik den heller ikke selv om jeg bød > 4.000 Kr

Fra : Mogens...

Dato : 21-02-04 18:56

On Fri, 20 Feb 2004 20:57:02 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]

Ja da - du har jo det hele i dine gamle sæder. Lige til at flytte
over, vel...

>http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53955&item=2459676867
>øv jeg fik den heller ikke selv om jeg bød > 4.000 Kr

Det ka' da også være det samme -> ingen sædevarme.
Læder er koldt i DK uden varme - meget koldt.....

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 19:02

> Det ka' da også være det samme -> ingen sædevarme.
> Læder er koldt i DK uden varme - meget koldt.....

Må køberen fryse sine boller )))